Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof in Zevenbergen

Het team van Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof in Zevenbergen

Current section: team
Bloedkoraal 1
4762 Zevenbergen

Zie hier hoe het team van Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof bij jullie?

Ontdek hoe goed Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 93.8% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (93.8%)
Man (6.3%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (6.7%)
25-35 jaar (13.3%)
35-45 jaar (33.3%)
45-55 jaar (20%)
55-65 jaar (26.7%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (87.5%)
Indirect ondersteunend personeel (6.3%)
Management (6.3%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Professionele Invulling van Leerkrachtafwezigheid op De Neerhof

Op Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof zorgen we voor een vlekkeloze voortgang van het onderwijs, zelfs bij onvoorziene afwezigheid van leerkrachten. Onze school beschikt over een toegewijde vervangingspool, zorgvuldig samengesteld op basis van nationale benchmarks voor ziekteverzuim. Dit garandeert een snelle en adequate respons. Bij afwezigheid van een leerkracht volgen we een gestructureerd plan om de continuïteit te waarborgen. Eerst wordt een aanvraag ingediend bij onze interne vervangingspool. Indien een geschikte invaller beschikbaar is, wordt deze direct ingezet om de lesgang te continueren. Als er geen directe vervanger uit de pool beschikbaar is, schakelen we een ambulante leerkracht of directielid in. Hoewel dit niet onze eerste keuze is vanwege mogelijke overlap met andere taken, zetten we deze optie in om de impact op de leerlingen te minimaliseren. In uitzonderlijke gevallen, waarbij interne vervanging niet mogelijk is, verdelen we de leerlingen tijdelijk over andere klassen binnen dezelfde bouw. Dit bevordert herkenbaarheid voor zowel leerlingen als leerkrachten. Gelijktijdig evalueren we continu de mogelijkheden voor interne vervanging voor de volgende dag. Indien alle andere opties falen en een leerkracht langer afwezig is, informeren we ouders tijdig via de schoolapp over eventuele aanpassingen. In het zeldzame geval dat een groep kinderen een dag thuis moet blijven, doen we een beroep op de onderlinge solidariteit van ouders voor opvang. We streven ernaar dit te allen tijde te voorkomen en zullen, indien nodig, alternatieve oplossingen zoeken om te voorkomen dat groepen herhaaldelijk thuis moeten blijven.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

De samenstelling van het team

Groeperingsvormen

Combinatiegroepen
Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek de Specialisten voor Extra Ondersteuning op Basisschool De Neerhof

5

Taal en Rekenen: Versterken van Basisvaardigheden

Beschikbare specialisten:

Dyslexie Expert
Interne Begeleider
Orthopedagoog Specialist
Rekenen Trainer
Hoogbegaafdheid Specialist

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Neerhof zetten wij ons als toegewijd team in voor de optimale ontwikkeling van elke leerling. Om een leeromgeving te creëren die aansluit bij de individuele leerbehoeften, werken we binnen onze jaargroepen (1/2, 3/4, 5/6, 7/8) groepsdoorbrekend. Deze innovatieve organisatievorm stelt ons in staat om leerlingen op het juiste didactische niveau te instrueren en hen de ruimte te bieden voor verdieping of verbreding van de lesstof. Bovendien faciliteert dit de toekomstige specialisatie van onze leerkrachten en de samenwerking binnen vakinhoudelijke leerteams. Als onderdeel van Stichting De Waarden, hebben we toegang tot een breed scala aan expertise via hun expertisecentrum. Dit centrum versterkt ons onderwijs en zorgt ervoor dat we de onderwijsbehoeften van onze leerlingen optimaal kunnen afstemmen. Specifieke expertise op het gebied van taal en rekenen kan hierdoor effectief worden ingezet. Beschikbare expertise via het Expertisecentrum van Stichting De Waarden: Specialisten van het SBO: intern begeleider, gedragsspecialist, psycholoog, orthopedagoog. Hoogbegaafdheid (HB): HB-specialisten en HB-coaches op de scholen. Co-teachers met diverse specialisaties, zoals taal, rekenen en het jonge kind. Coaches gespecialiseerd in onderwijsmethodieken zoals coöperatief leren. Didactische en pedagogische specialisten, gericht op leerlijnen en een positief pedagogisch klimaat. Onderwijsvernieuwing: specialisten in methodieken zoals LeerKRACHT. Groepsdynamiek en weerbaarheid: onder andere met de Rots & Water methode. Sociaal-emotionele ontwikkeling: trainers en (gedrags)specialisten. Didactische problematiek: ondersteuning bij lees- en rekenproblemen, dyslexie en dyscalculie. Onderwijs voor anderstalige leerlingen. Trajectbegeleiders voor ondersteuningstrajecten met externe partners. Intensieve samenwerking met CJG en samenwerkingsverband: Naast ons expertisecentrum werken we nauw samen met het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) en het regionale samenwerkingsverband passend onderwijs. Deze samenwerkingen stellen ons in staat om, indien nodig, aanvullende ondersteuning te bieden aan leerlingen en gezinnen, volledig afgestemd op hun specifieke situatie.

5

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Veiligheid

Beschikbare specialisten:

Gedragsexpert
Interne Begeleider
Orthopedagoog
Hoogbegaafdheid Specialist
Anti-pest Coördinator

Toelichting van de school:

Wij koesteren een veilige leeromgeving waarin onze leerlingen leren harmonieus met elkaar om te gaan. Om deze reden besteden we actief aandacht aan de ontwikkeling van sociale vaardigheden gedurende het schooljaar. De start van het schooljaar markeren we met de Gouden Weken, en tijdens de Week tegen Pesten verdiepen we ons in anti-pest strategieën, waarbij we gezamenlijk een 'muur tegen pesten' bouwen. Onze school beschikt over gecertificeerde Rots & Water en SOVA trainers die schoolbreed worden ingezet om de sociaal-emotionele groei van onze leerlingen te stimuleren. We observeren een geleidelijke verandering in onze leerlingpopulatie, mede door de uitbreiding van de nabijgelegen nieuwbouwwijk. Komende jaren zullen we evalueren of ons huidige aanbod voor sociaal-emotionele ontwikkeling nog adequaat is, of dat aanpassingen in werkwijze of aanbod wenselijk zijn. Voor individuele leerlingen of groepen die extra ondersteuning nodig hebben op sociaal-emotioneel gebied, kunnen onze interne gedragsspecialisten worden ingezet. Tevens kunnen we de expertise van specialisten binnen onze stichting inschakelen. De intern begeleider speelt een cruciale rol in deze situaties, waarbij zij de samenwerking coördineert en bewaakt.

4

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Groeien in Zelfstandigheid

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Orthopedagoog
Hoogbegaafdheid Specialist

Toelichting van de school:

Gedrag en een proactieve werkinstelling zijn dagelijks integraal onderdeel van onze lessen en de interactie tussen leerlingen. We beschouwen onze school als een micro-samenleving, een oefenterrein voor burgerschap waar leerlingen leren effectief samen te werken, te studeren en met elkaar om te gaan. Duidelijke gedragsverwachtingen zijn hierbij essentieel. Tijdens de Gouden en Zilveren Weken leggen we hier expliciet de nadruk op. Daarnaast versterken we gedrag en sociaal-emotionele vaardigheden door middel van de Rots & Water training. Specifiek voor onze leerlingen is het bevorderen van zelfkennis, kritisch denken en probleemoplossend vermogen van groot belang. Ook leren omgaan met diversiteit staat centraal in onze toekomstige ontwikkelingsplannen. Dagelijks werken onze leerlingen zelfstandig aan taken, begeleid door de leerkracht en met behulp van een takenkaart. De taakaanpak is een doorlopende ontwikkeling; we willen gericht aandacht besteden aan de groei van executieve functies. We streven naar eigenaarschap, waarbij leerlingen hun eigen leerdoelen formuleren en hun persoonlijke kwaliteiten ontdekken. Bij specifieke vraagstukken kunnen specialisten van onze stichting worden ingeschakeld. Een aantal van deze specialisten werken stichtingsbreed en bieden ondersteuning op schoolniveau, zowel structureel als op afroep.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve en Gezonde Leerlingen

Beschikbare specialisten:

Gekwalificeerde Bewegingsonderwijs Docenten
Motorische Remedial Teaching Specialist

Toelichting van de school:

Onze vakleerkrachten bewegingsonderwijs zijn primair verantwoordelijk voor de bevordering van de motorische en lichamelijke ontwikkeling van alle leerlingen. Zij verzorgen kwalitatief hoogwaardig bewegingsonderwijs met een doorlopende leerlijn van groep 1 tot en met 8. Deze specialisten observeren nauwkeurig de motorische vaardigheden en signaleren tijdig eventuele ondersteuningsbehoeften. Jaarlijks maken we op school gebruik van de MQ-scan om de algehele motorische en lichamelijke ontwikkeling van onze leerlingen te monitoren. Indien nodig wordt een specifiek plan van aanpak opgesteld om de motorische vooruitgang van individuele leerlingen of kleine groepen te optimaliseren. Mocht het schoolse aanbod ontoereikend zijn voor de gewenste ontwikkeling, dan adviseren we ouders over mogelijke externe hulp. De intern begeleider coördineert deze samenwerking tussen school, ouders en therapeuten, en zorgt voor een naadloze afstemming met het lesprogramma. De leerkracht ontvangt tevens advies om de leerling ook binnen de klas optimaal te kunnen ondersteunen.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Hoewel we geen gespecialiseerde medische professionals in dienst hebben, hanteren we een strikt medisch protocol. Ons team beschikt over een ruime vertegenwoordiging van gediplomeerde BHV-ers (Bedrijfshulpverleners) die zorgdragen voor de veiligheid en het welzijn van onze leerlingen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
16
Totaal specialisten
16
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal

Ontdek de Extra Ondersteuning voor Leerlingen op Basisschool De Neerhof

Gedetailleerde Uitleg van Ons Onderwijsaanbod

Op Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof streven we ernaar om een toegankelijke en inclusieve leeromgeving te bieden aan alle kinderen in Zevenbergen en omstreken. Naast de algemene ondersteuning die wij binnen de school bieden, hebben we speciale aandacht voor leerlingen en leerkrachten met specifieke leer- en ontwikkelingsbehoeften. Onze expertise wordt versterkt door samenwerkingen met het Expertisecentrum van Stichting de Waarden en de jeugdprofessionals van GGD en CJG. Samen met deze partners en, belangrijker nog, de ouders, zorgen we ervoor dat elke leerling de individuele begeleiding krijgt die hij of zij nodig heeft om succesvol te zijn in het onderwijs. De groeiende diversiteit in onze leerlingenpopulatie motiveert ons om ons aanbod continu te verbeteren en aan te passen aan de unieke behoeften van elk kind. Ouder- en Jeugdsteunpunt West-Brabant West: Uw Gids voor Passend Onderwijs Sinds september 2022 is het Ouder- en Jeugdsteunpunt West-Brabant West een waardevolle bron voor ouders en leerlingen met vragen over passend onderwijs. Dit steunpunt biedt deskundig advies en begeleiding bij schoolkeuze en de overstap naar vervolgonderwijs, specifiek gericht op de regio West-Brabant West. Wat biedt het steunpunt concreet? Het steunpunt verstrekt essentiële informatie en advies over de mogelijkheden voor passend onderwijs in onze regio. Ze helpen u bij het maken van de juiste schoolkeuze en informeren over beschikbare begeleidingsvormen binnen scholen. Bovendien delen ze praktische tips die zowel ouders als leerlingen kunnen ondersteunen bij hun onderwijsreis. Bereikbaarheid en Contactgegevens: U kunt het steunpunt bereiken via hun website, e-mail of WhatsApp. De website www.oudersteunpunt-wbw.nl biedt een schat aan informatie. Voor telefonisch advies kunt u contact opnemen via +31 6 485 016 59 op dinsdag tussen 13:00 en 14:00 uur, en op vrijdag tussen 09:00 en 10:00 uur. Per e-mail (info@oudersteunpunt-wbw.nl) en WhatsApp (+31 6 485 016 59) wordt doorgaans binnen 3 werkdagen gereageerd. Houd er rekening mee dat het steunpunt gesloten is tijdens schoolvakanties. Specifieke Ondersteuning voor Hoogbegaafde Leerlingen (HB-onderwijs) Voor leerlingen die extra uitdaging nodig hebben, zoals hoogbegaafde kinderen, biedt Basisschool De Neerhof op maat gemaakte onderwijsoplossingen. Dit gebeurt vaak binnen de eigen groep of bouw, waarbij de lesstof wordt gecompact en leerlingen werken aan uitdagende opdrachten uit speciale mappen. Op woensdagochtend is er een extra aanbod in projectvorm voor een selecte groep leerlingen. Onder begeleiding van een gespecialiseerde leerkracht verdiepen zij zich in projecten, met extra aandacht voor de ontwikkeling van executieve vaardigheden. Netwerkondersteuning voor HB-leerlingen Indien het aanbod binnen de school niet volledig aansluit bij de behoeften van een individuele leerling, kunnen zij worden aangemeld voor deelname aan een HB-groep binnen het scholennetwerk van Zevenbergen. Hier ontvangen leerlingen onderwijs van leerkrachten gespecialiseerd in meer- en hoogbegaafdheid, met de nadruk op ontmoeting met gelijkgestemden. De Flexgroep op basisschool de Toren biedt wekelijks een ochtendprogramma voor kleine groepen, gericht op het ontwikkelen van diverse vaardigheden en het toepassen van methodes specifiek voor (hoog)begaafde kinderen, inclusief projectmatig werk aan executieve vaardigheden. Programma Eigenwijz en Verdere Begeleiding Leerlingen met specifieke hulpvragen kunnen worden aangemeld voor het programma Eigenwijz, een initiatief van het Samenwerkingsverband op basisschool de Regenboog. Dit programma duurt 20 weken, waarbij de leerling twee dagen per week intensief wordt begeleid. Cruciaal hierbij is de begeleiding van de eigen leerkracht, zodat de opgedane kennis en vaardigheden na afloop van het programma duurzaam op school kunnen worden toegepast. Betrokkenheid en Samenwerking bij HB-vraagstukken Bij (vermoedens van) meer- of hoogbegaafdheid wordt de intern begeleider altijd betrokken. Een nauwe samenwerking tussen ouders, leerkrachten en externe specialisten is essentieel om deze leerlingen optimaal te begeleiden in hun unieke ontwikkeling. Wij blijven ons inzetten voor een verbeterde samenwerking binnen het scholennetwerk om zo een passend leerstofaanbod voor alle leerlingen te garanderen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: De Neerhof Visie

Wat zijn de focuspunten in ons Schoolplan voor schoolontwikkeling?

Onze schoolontwikkeling wordt continu vormgegeven in ons Schoolplan en de bijbehorende Jaarplannen. Jaarlijks evalueren we samen met het team, de Medezeggenschapsraad (MR) en de bestuurder de voortgang van onze doelen. Ook investeren we in de professionele groei van ons personeel, wat essentieel is voor kwalitatief hoogstaand onderwijs. Het volledige schoolplan van De Neerhof is beschikbaar op onze website voor inzage. Dit schooljaar zetten we extra in op drie kerngebieden die essentieel zijn voor de ontwikkeling van onze leerlingen: Burgerschap, Leesonderwijs en Groepsdoorbrekend werken.

Burgerschap: Hoe bevorderen we actief burgerschap op De Neerhof?

Binnen het thema burgerschap richten we ons op een gestructureerd en doelgericht aanbod voor alle groepen, van kleuters tot oudere leerlingen. We besteden veel aandacht aan het ontwikkelen van de eigen identiteit, het leren omgaan met diversiteit en verantwoord digitaal gedrag. Om onze vooruitgang te meten, gebruiken we specifieke meetinstrumenten om burgerschapscompetenties te evalueren. Zo borgen we onze werkwijze en zorgen we ervoor dat onze doelen daadwerkelijk worden behaald en verankerd in onze schoolcultuur.

Leesonderwijs: Hoe verbeteren we leesvaardigheid en leesplezier?

Voor het leesonderwijs investeren we in de vakdidactische kennis en vaardigheden van onze teamleden. We werken aan een consistente en doorlopende aanpak van het leesonderwijs over alle jaargroepen heen. Ons doel is om de leesresultaten, de leesmotivatie en de woordenschat van alle leerlingen te verhogen. Door onze werkwijze te borgen en de behaalde doelen te evalueren, garanderen we een duurzame verbetering van het leesonderwijs.

Groepsdoorbrekend werken: Hoe optimaliseren we ons lesmodel?

Op het gebied van groepsdoorbrekend werken implementeren we een schoolbreed lesmodel. Dit vereist een vergroting van de didactische kennis en vaardigheden van onze leerkrachten, specifiek gericht op de uitvoering van dit model. Daarnaast focussen we op het verbeteren van differentiatie en hoe onze organisatiestructuur hierbij ondersteunend kan zijn en verder doorontwikkeld kan worden. Dit alles draagt bij aan effectiever en op maat gemaakt onderwijs voor elke leerling.

Hoe garandeert de school het behalen van de gestelde onderwijsdoelen?

Wij hanteren de bewezen werkwijze van stichting LeerKRACHT om doelgericht te werken aan schoolontwikkeling en de borging daarvan. Deze methode omvat ook de monitoring van de behaalde resultaten, zodat we continu zicht houden op onze voortgang. Aan het einde van elke schoolplanperiode, en tussentijds via onze jaarplannen en jaarverslagen, evalueren we de effectiviteit van onze plannen. Nieuwe doelstellingen worden geformuleerd en besproken met de Medezeggenschapsraad, wat zorgt voor transparantie en gezamenlijke sturing.

Ontdek Ons Stimulerende Aanbod voor Jonge Kinderen

Toelichting van de school

Bij Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof geloven we in spelend leren voor de allerkleinsten. Onze leerkrachten creëren een uitdagende leeromgeving waarin jonge kinderen worden gestimuleerd om net dat stapje extra te zetten, binnen hun zone van naaste ontwikkeling. Met diverse speelhoeken en speciaal ontworpen ontwikkelingsmaterialen bieden we een rijke omgeving die alle ontwikkelingsgebieden aanmoedigt. We richten ons op de sociaal-emotionele groei, de mondelinge taalontwikkeling en woordenschat, en de motorische vaardigheden. Ook de zintuiglijke ontwikkeling, met aandacht voor auditieve en visuele discriminatie, komt uitgebreid aan bod. Daarnaast stimuleren we ruimtelijke oriëntatie, beginnende geletterdheid en gecijferdheid, en het ontwikkelen van taakgerichtheid, concentratie en betrokkenheid. Door nauwe samenwerking met kinderopvangorganisaties, zoals Kibeo, signaleren we vroegtijdig onderwijsbehoeften en zorgen we voor een soepele overgang naar de basisschool. Zonder kinderopvang gebruiken we de methode 'Onderbouwd' om de ontwikkeling van elk kind nauwkeurig in kaart te brengen en een passend aanbod te realiseren. Onze deskundigheid stelt ons in staat om kinderen met diverse ontwikkelingsfasen en uitdagingen te ondersteunen. In uitzonderlijke gevallen, wanneer een passend aanbod niet direct mogelijk is, onderzoeken we samen met u als ouder alternatieve oplossingen. Bij de aanmelding bespreken we altijd of onze school de juiste plek is voor uw kind.

Veelgestelde vragen

Biedt Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Ja, de school biedt speciaal ontworpen programma's en extra ondersteuning gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen, met aandacht voor alle essentiële ontwikkelingsgebieden.

Ja, de school biedt speciaal ontworpen programma's en extra ondersteuning gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen, met aandacht voor alle essentiële ontwikkelingsgebieden.

Kinderopvang Zevenbergen
Peuteropvang en VVE in Zevenbergen

Met welke partners werkt De Neerhof samen voor het jonge kind programma?

Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof werkt nauw samen met Kibeo om een optimale doorgaande leerlijn voor jonge kinderen te garanderen.

Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof werkt nauw samen met Kibeo om een optimale doorgaande leerlijn voor jonge kinderen te garanderen.

Team | Rooms Katholieke Basisschool De Neerhof in Zevenbergen | [2025] Schoolregister