RK Basisschool de Caegh in Obdam

Het team van RK Basisschool de Caegh in Obdam

Current section: team
Laan Van Meerweijde 2
1713 Obdam

Zie hier hoe het team van RK Basisschool de Caegh is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van RK Basisschool de Caegh. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past RK Basisschool de Caegh bij jullie?

Ontdek hoe goed RK Basisschool de Caegh bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij RK Basisschool de Caegh zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 91.3% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.3% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (91.3%)
Man (8.7%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.3%)
Man (16.7%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij RK Basisschool de Caegh. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (27.3%)
35-45 jaar (22.7%)
45-55 jaar (22.7%)
55-65 jaar (22.7%)
&ge;65 jaar (4.5%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.4%)
25-35 jaar (25.9%)
35-45 jaar (26.8%)
45-55 jaar (19.9%)
55-65 jaar (17.9%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij RK Basisschool de Caegh werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (87%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Indirect ondersteunend personeel (4.3%)
Management (8.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor RK Basisschool de Caegh gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Engelse taal
Handvaardigheid
Spel en beweging / bewegingsonderwijs
Tekenen

Flexibele Leerkrachtvervanging bij RK Basisschool de Caegh

Bij RK Basisschool de Caegh zorgen we voor naadloze continuïteit in het onderwijs, zelfs bij afwezigheid van leerkrachten. Onze flexibele vervangingsstrategie omvat de inzet van ervaren duo-leerkrachten die direct inzetbaar zijn binnen de vertrouwde schoolomgeving. Dit garandeert een stabiele leeromgeving voor uw kind. Daarnaast maken we gebruik van een zorgvuldig samengestelde invalpool van gekwalificeerde leerkrachten. Deze professionals staan paraat om direct in te springen en het lesprogramma ononderbroken voort te zetten, met behoud van onze onderwijskwaliteit.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Onze basisschool werkt met heterogene groepen en jaargroepen. In onze kleutergroepen zitten vier-, vijf- en zesjarigen bij elkaar in de groep. Dit bevordert de sociale ontwikkeling en het spelend leren kan op alle niveaus plaats vinden.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

100%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
20%
Overig
16.8%
Lezen
16.3%
Taal
16.2%
Wereldoriëntatie
10.3%
Kunstzinnige en creatieve vorming
10%
Bewegingsonderwijs
7%
Engelse taal
2.3%
Levensbeschouwing
1%

Ontdek Ons Deskundige Team: Specialisten voor Optimale Ondersteuning op Basisschool de Caegh

4

Taalontwikkeling en Rekenen: Versterking voor Elke Leerling

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Educatieve Groei
Specialist voor Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist voor Taalkundige Vooruitgang
Logopedist voor Communicatieve Vaardigheden

Toelichting van de school:

Specifieke Ondersteuning op Maat bij RK Basisschool de Caegh Indien een leerling behoefte heeft aan meer dan de standaard basisondersteuning, biedt onze school een scala aan gespecialiseerde hulp. Deze extra ondersteuning is gericht op individuele leerlingen of kleine groepen, afgestemd op specifieke leerbehoeften. Leesvaardigheid, Spelling en Dyslexie: Leerlingen die uitdagingen ervaren met lezen of spelling, ontvangen extra instructie en begeleiding binnen de klas. Hoewel wij geen dyslexietesten afnemen, signaleren we mogelijke dyslexie en bespreken we vervolgstappen met u. Bij een officiële dyslexieverklaring worden hulpmiddelen zoals tekst-naar-spraak software (Scanspraakpen) en voorleesapps (Yoleo) ingezet. Voor leerlingen met ernstige leesproblemen bieden wij intensieve begeleiding met methodes als Vloeiend en Vlot, BOUW en Letterster. Dagelijkse 'Leessupport'sessies en interactieve toneelleesactiviteiten bevorderen de leesontwikkeling. Externe partners zoals ONL en Onderwijsversterkers bieden gespecialiseerde ondersteuning. Nederlands als Tweede Taal (NT2): Leerlingen die thuis een andere taal spreken, krijgen gerichte ondersteuning vanaf groep 1. Nieuwkomers kunnen terecht in regionale taalklassen. Vrijwilligers bieden aanvullende taallessen, gericht op woordenschat en gespreksvoering, ondersteund door visuele hulpmiddelen. Rekenen en Dyscalculie: Leerlingen met rekenproblemen ontvangen extra begeleiding van de leerkracht. Bij vermoeden van dyscalculie adviseren we extern onderzoek. We volgen een protocol voor leerlingen met dyscalculie of ernstige rekenproblemen en bieden hulpmiddelen zoals getalkaarten en een speciale rekenmachine. Voor leerlingen vanaf groep 6 met specifieke rekenuitdagingen bieden we een aangepast lesprogramma met de methode Rekenroute. Een stappenplan op maat en extra begeleiding door een oud-leerkracht of onderwijsassistent garanderen een effectieve aanpak. Onze Interne Specialisten: Binnen RK Basisschool de Caegh werken wij met een toegewijd team van specialisten, waaronder een Taalspecialist, Kwaliteitscoördinatoren/Interne Begeleiders, een Cultuurspecialist en een I-coach, allen volledig gefaciliteerd om onze leerlingen optimaal te ondersteunen.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Positieve Groei en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Emotionele Ondersteuning
Intern Begeleider voor Holistische Ontwikkeling
Remedial Teacher voor Studievaardigheden

Toelichting van de school:

Bevordering van Sociaal-Emotionele Vaardigheden en Leergedrag Op RK Basisschool de Caegh creëren we een veilige leeromgeving met duidelijke regels om gedragsproblemen te minimaliseren. We stimuleren positieve interacties, verbeteren de werkhouding en bevorderen het leren van sociale vaardigheden, zoals omgaan met emoties en conflicten. We bieden trainingen in sociaal-emotionele vaardigheden en weerbaarheid, vaak in samenwerking met de gemeente Koggenland. Onze gedragsspecialist, Anja ter Schure, biedt individuele begeleiding en trainingen gebaseerd op methodes zoals 'Rots en Water' en de Kanjertraining. Faalangst wordt aangepakt met gerichte trainingen, verzorgd door onze kwaliteitscoördinator en gedragsspecialist, om leerlingen te helpen zelfvertrouwen op te bouwen en leeruitdagingen aan te gaan. Onze Interne Experts: Ons team omvat een gespecialiseerde Gedragsspecialist, Intern Begeleider en Remedial Teacher die samenwerken om de sociaal-emotionele ontwikkeling van elke leerling te waarborgen.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakgericht Leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Positieve Gedragsinterventies
Intern Begeleider voor Studieplanning
Ondersteuning van P2O vanuit Passend Onderwijs WF

Toelichting van de school:

Effectieve Aanpak voor Gedrag en Werkhouding Wij zetten ons in om leerlingen te begeleiden bij hun sociaal-emotionele ontwikkeling en het verbeteren van hun werkhouding. Duidelijke klassenregels en schoolbrede afspraken vormen de basis voor een positief leerklimaat. Onze gedragsspecialist en interne begeleider werken samen om leerlingen te ondersteunen bij het ontwikkelen van taakgerichtheid en een optimale leerhouding. Deze gezamenlijke inspanning zorgt voor een gestructureerde en effectieve leerervaring voor alle leerlingen.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond Leren

Beschikbare specialisten:

MRT-Specialist voor Bewegingsstimulatie
Vakleerkracht Bewegingsonderwijs voor Sportieve Ontwikkeling
Cultuurspecialist voor Creatieve Expressie

Toelichting van de school:

Stimuleren van Beweging en Lichamelijke Gezondheid RK Basisschool de Caegh besteedt aandacht aan de motorische en lichamelijke ontwikkeling van haar leerlingen. Door middel van bewegingsonderwijs en creatieve activiteiten bevorderen we een gezonde levensstijl en fysieke vaardigheden. Onze gespecialiseerde vakdocenten en specialisten zorgen voor een gevarieerd aanbod dat de grove en fijne motoriek stimuleert, en bijdraagt aan het algehele welzijn van de leerlingen.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Veilige en Zorgzame Omgeving

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Zorg op Maat voor Leerlingen met Specifieke Behoeften RK Basisschool de Caegh biedt gespecialiseerde ondersteuning aan leerlingen met medische aandoeningen of specifieke zorgbehoeften. We hanteren strikte protocollen voor medicatiebeheer en medische handelingen, altijd in overleg met ouders. Onze school is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en beschikt over een aparte ruimte voor behandelingen en rustmomenten. Met ondersteuning van landelijke netwerken zoals Ziezon zorgen we ervoor dat ook langdurig zieke leerlingen zoveel mogelijk kunnen deelnemen aan het schoolleven. Reflectie- en rustplekken zijn beschikbaar om leerlingen te helpen bij het verwerken van emoties en het hervinden van focus. Deze ruimtes, samen met individuele begeleidingsplekken, dragen bij aan een veilige en ondersteunende leeromgeving voor elk kind.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
13
Totaal specialisten
13
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Atelier (beeldende vorming)
Ontdeklokaal

Maatwerk Ondersteuning voor Succes op RK Basisschool De Caegh

Ontdek Ons Aanbod voor Extra Ondersteuning

Op RK Basisschool De Caegh geloven we in het bieden van gepersonaliseerde ondersteuning aan elke leerling. We erkennen dat kinderen unieke leerbehoeften hebben, of ze nu extra uitdaging zoeken of juist extra begeleiding nodig hebben. Ons doel is om een stimulerende leeromgeving te creëren waarin ieder kind zijn of haar potentieel volledig kan benutten. **Ondersteuning voor Meer- en Hoogbegaafde Leerlingen (HB)** Leerlingen die meer uitdaging nodig hebben, worden bij ons optimaal gefaciliteerd. Door middel van compacten en verrijken bieden we hen aangepaste programma's. Dit kan bestaan uit minder opgaven of juist uitdagendere projecten. Indien nodig, schakelen we gespecialiseerd advies in van HB-experts of het Ondersteuningsteam. Onze aanpak voor hoogbegaafde leerlingen omvat: 1. **Aangepast Lesprogramma:** We stemmen het lesaanbod af op de individuele leerling, met een eigen lesprogramma. Bij specifieke behoeften kijken we naar externe expertise. 2. **HB-Begeleiding:** Individuele of groepsgerichte begeleiding binnen de klas. Leerlingen kunnen deelnemen aan de 'Leertuin' (één dagdeel per week) of onze eigen Levelgroep voor meerkunners (één dag per week). 3. **Aanbod Buiten de Klas:** Met 'Levelwerk' en extra opdrachten bieden we verrijkend materiaal. De Leertuin biedt een speciaal programma voor leerlingen uit groep 3 t/m 8. Tevens is er toegang tot een regionale plusklas. 4. **Versnellen:** Voor leerlingen die baat hebben bij een sneller tempo, is het mogelijk om lessen, vakken of zelfs een leerjaar over te slaan, in overleg met het ondersteuningsteam. **Ondersteuning voor Leerlingen met Leer- of Ontwikkelingsuitdagingen** Leerlingen die moeite hebben met leren of ontwikkelen, ontvangen gerichte extra hulp. Vanaf groep 5 kunnen zij een eigen leerlijn volgen, vastgelegd in een Ontwikkelingsperspectiefplan (OPP). Onze ondersteuning omvat: * **Gepersonaliseerde Leerlijnen:** Aangepaste programma's voor rekenen, taal, spelling en lezen. Leerlingen kunnen vakken volgen in een andere groep of extra hulp krijgen van onderwijsassistenten. * **Externe Expertise:** Samenwerking met specialisten voor leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) en advies van een orthopedagoog. Indien nodig wordt er een arrangement getroffen. * **Integratie van Hulp:** We faciliteren externe hulp, zoals logopedie of remedial teaching, zoveel mogelijk tijdens schooltijd. **Grenzen aan Extra Ondersteuning en Gedragsbeleid** Hoewel we streven naar optimale ondersteuning, zijn er situaties waarin onze capaciteiten beperkt zijn. Dit geldt bijvoorbeeld bij de noodzaak van specialistische hulp die wij niet kunnen bieden, of wanneer een leerling een gevaar vormt voor zichzelf of anderen. Ons schoolbeleid omvat: * **Gedragsprotocol:** Een duidelijke gedragsladder en een protocol voor het omgaan met (on)gewenst gedrag, bekend bij team en ouders. * **Veiligheid:** Bij ernstige gedragsproblemen schakelen we externe specialisten in. Structureel grensoverschrijdend gedrag kan leiden tot een time-out thuis. * **Voorwaarden voor Ondersteuning:** Ondersteuning wordt geboden zolang de leerontwikkeling van de leerling en de groep gewaarborgd blijft, en de veiligheid van iedereen centraal staat. De leerkracht moet voldoende aandacht kunnen geven aan alle leerlingen. **Situaties voor Verwijzing naar Specialisten** In specifieke gevallen, zoals: * Constante, intensieve individuele begeleiding nodig hebbend. * Complexe problematiek of moeilijk te begrijpen gedrag. * Regelmatige en langdurige psychologische of therapeutische behandelingen. * Ernstige ontwikkelingsstoornissen (autisme, ADHD, ernstige tics). * Aanzienlijke leer-, geheugen- of begripsproblemen, of een vertraagde ontwikkeling. * Ernstige taalontwikkelingsstoornissen (TOS). * Matige tot ernstige verstandelijke beperkingen. * Ernstige visuele of auditieve beperkingen. * Ernstige lichamelijke beperkingen. * Medische behandelingen of continue zorg die wij niet kunnen bieden. * Aanhoudend gevaarlijk gedrag of grensoverschrijdend gedrag. * Extreme agressie (slaan, schoppen, vernielen). ...verwijzen wij naar gespecialiseerde externe instanties. **Deskundigen en Toekomstplannen** RK Basisschool De Caegh werkt samen met interne begeleiders (IB’ers/KC’ers) en externe deskundigen zoals P²O’ers en gedragswetenschappers. Op school wordt lesgegeven aan meerkunners/hoogbegaafde leerlingen in een aparte groep, en we huisvesten de regionale plusklas. Onze focus voor de komende jaren ligt op: * **Behouden:** Handelingsgericht werken en het continueren van extra ondersteuningsmogelijkheden voor (hoog)begaafde leerlingen, evenals de structurele inzet van vakspecialisten. * **Verbeteren:** Het vergroten van de betrokkenheid van leerlingen bij hun eigen leerdoelen. * **Ontwikkelen:** Het verder toerusten van leerkrachten in het omgaan met specifieke onderwijsbehoeften, met name op gedragsgebied. Ouders blijven we informeren via een rapportfolio.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Ons Kwaliteitsbeleid: Het Schoolplan van RK Basisschool de Caegh

Wat zijn de kernonderdelen van ons schoolplan en de gestelde doelen?

Ons schoolplan is opgedeeld in twee essentiële delen. Deel A omvat ons onderwijskundig beleid, personeelsbeleid en kwaliteitsbeleid, inclusief onze strategische meerjarenbeleidsvoornemens. Deel B is het dynamische jaarplan, dat jaarlijks wordt opgesteld, geëvalueerd en bijgesteld op basis van Deel A. In Deel A presenteren we gedetailleerd hoe we onze basiskwaliteit waarborgen en onze eigen ambities continu verbeteren, ontwikkelen en vernieuwen. Onze concrete doelen voor de komende schoolplanperiode zijn vastgelegd in het schoolplan 2023-2027 van De Caegh.

Hoe realiseren wij onze onderwijsdoelen en waarborgen we de kwaliteit?

Binnen onze kwaliteitszorg focussen we op het zichtbaar maken van het totale leerproces, met nadruk op zowel de basiskwaliteit als onze specifieke schoolambities. Een fundamentele voorwaarde is dat onze school altijd voldoet aan de vastgestelde basiskwaliteit. Dit toetsen we aan de hand van drie kernvragen: zijn leerlingen zich veilig en geborgen (klimaat), leren leerlingen optimaal en benutten ze hun potentieel, en is het onderwijsproces effectief ingericht? Om deze vragen te beantwoorden, monitoren we diverse signalen. Voor de veiligheid kijken we naar welbevinden en executieve functies, vaak ondersteund door vragenlijsten zoals uit Vensters PO. Dit zorgt ervoor dat elke leerling zich veilig voelt om te leren en zich persoonlijk te ontwikkelen. Het beheersen van basale vaardigheden, zoals taal en rekenen, is cruciaal voor verdere leerontwikkeling. We hanteren referentieniveaus en streven naar ambitieuze doelen die het team heeft opgesteld, waarbij we uitgaan van het maximale potentieel van elke leerling. Regelmatig evalueren we de voortgang ten opzichte van deze ambities en analyseren we data om gerichte verbeteringen door te voeren. We beoordelen de volgende zes belangrijke onderzoekssignalen: de tussentijdse ontwikkeling vergeleken met schoolambities (tweemaal jaarlijks), de stabiliteit van resultaten over leer- en schooljaren (tweemaal jaarlijks), behaalde referentieniveaus op doorstroomtoetsen (jaarlijks), het verschil tussen schooladvies en doorstroomtoetsadvies (jaarlijks), en de op- en afstroom in het voortgezet onderwijs ten opzichte van het schooladvies (jaarlijks). Een goed ingericht onderwijsproces omvat pedagogisch handelen, klassenmanagement, effectieve instructie, actieve leerbetrokkenheid en adaptieve afstemming op individuele leerontwikkelingen. Dit monitoren we via instrumenten als flitsbezoeken en klassenbezoeken. De bevindingen verzamelen we driemaal per jaar in een schoolscan, die geïntegreerd is in ons jaarplan. Op basis van deze analyses identificeren we oorzaken en formuleren we concrete actiepunten voor verbetering, die eveneens in het jaarplan worden opgenomen. Naast de basiskwaliteit heeft RK Basisschool de Caegh eigen ambities geformuleerd op het gebied van lesaanbod, didactiek, leerlingontwikkeling, ondersteuning, veiligheid en personeelsbeleid. Jaarlijks evalueren we de voortgang op deze ontwikkelpunten en ambities, met speciale aandacht voor de belangrijkste focusgebieden ('Big rocks') uit het jaarplan. De specifieke instrumenten voor deze kwaliteitsmeting worden in de jaarplannen gedetailleerd beschreven. Transparante verantwoording en dialoog staan centraal. Drie keer per jaar leggen we via managementrapportagegesprekken verantwoording af aan het bestuur over de voortgang van het jaarplan. Daarnaast informeren we jaarlijks andere belangrijke stakeholders, zoals de Medezeggenschapsraad (MR), ouders via ouderavonden, en andere belanghebbenden via nieuwsbrieven en platforms als Vensters PO.

Speciaal Aanbod voor Jonge Kinderen bij RK Basisschool de Caegh

Toelichting van de school

Bij RK Basisschool de Caegh bieden we een naadloze overgang van opvang naar school. Voor onze jongste leerlingen uit groep 1 tot en met 4 organiseren wij naschoolse opvang direct in ons vertrouwde schoolgebouw. Dit zorgt voor continuïteit en een veilige omgeving. Voor oudere kinderen regelen wij met plezier het vervoer per bus naar een andere vestiging in Obdam voor hun opvang, waar ze verder kunnen spelen en leren. Meer informatie vindt u op www.ollekebolleke.nl. Bovendien start de dag goed met onze voorschoolse opvang, die ook plaatsvindt binnen de veilige muren van onze eigen school.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op onze basisschool?

RK Basisschool de Caegh stelt een rijk en stimulerend programma samen, speciaal ontworpen voor de ontwikkeling van jonge kinderen. Dit aanbod omvat zowel voorschoolse als naschoolse opvang, perfect afgestemd op de behoeften van kleuters. Elke activiteit is gericht op spelenderwijs leren en sociale interactie, wat essentieel is voor de vroege schooljaren. Wij zorgen voor een warme en veilige omgeving waar elk kind zich welkom voelt en optimaal kan groeien.

RK Basisschool de Caegh stelt een rijk en stimulerend programma samen, speciaal ontworpen voor de ontwikkeling van jonge kinderen. Dit aanbod omvat zowel voorschoolse als naschoolse opvang, perfect afgestemd op de behoeften van kleuters. Elke activiteit is gericht op spelenderwijs leren en sociale interactie, wat essentieel is voor de vroege schooljaren. Wij zorgen voor een warme en veilige omgeving waar elk kind zich welkom voelt en optimaal kan groeien.

Deskundige Kinderopvang

Met welke partners werkt RK Basisschool de Caegh samen voor het aanbod voor jonge kinderen?

Om een compleet en kwalitatief hoogstaand aanbod voor jonge kinderen te garanderen, werkt RK Basisschool de Caegh nauw samen met gerenommeerde kinderopvangorganisaties. Deze samenwerkingen waarborgen een consistente en hoogwaardige zorg en educatie. Onze partners, waaronder Kinderdagverblijf Olleke Bolleke, kdv Groen Kinderopvang en Kinderdagverblijf NextGen Kids, delen onze visie op kindontwikkeling en bieden een veilige en stimulerende omgeving. Samen zorgen we voor een optimale start van de pendidikan voor elk kind.

Om een compleet en kwalitatief hoogstaand aanbod voor jonge kinderen te garanderen, werkt RK Basisschool de Caegh nauw samen met gerenommeerde kinderopvangorganisaties. Deze samenwerkingen waarborgen een consistente en hoogwaardige zorg en educatie. Onze partners, waaronder Kinderdagverblijf Olleke Bolleke, kdv Groen Kinderopvang en Kinderdagverblijf NextGen Kids, delen onze visie op kindontwikkeling en bieden een veilige en stimulerende omgeving. Samen zorgen we voor een optimale start van de pendidikan voor elk kind.

Kinderdagverblijf Olleke Bolleke
kdv Groen Kinderopvang
Kinderdagverblijf NextGen Kids
Team | RK Basisschool de Caegh in Obdam | [2025] Schoolregister