Basisschool Yunus Emre Westland in Naaldwijk

De resultaten van Yunus Emre Westland in Naaldwijk

Current section: resultaten
de Savornin Lohmanstraat 1
2672 Naaldwijk

Resultaten en cijfers

Op deze pagina vind je alle resultaten en cijfers van Yunus Emre Westland, waaronder schoolweging, referentieniveaus, schooladviezen, eindtoets resultaten en meer. Deze gegevens geven een goed beeld van de prestaties en ontwikkeling van de leerlingen.

Hoe goed past Yunus Emre Westland bij jullie?

Ontdek hoe goed Yunus Emre Westland bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Welk schooladvies kregen de leerlingen van Yunus Emre Westland?

Yunus Emre Westland in Naaldwijk is een basisschool met een focus op kwalitatief goed onderwijs voor alle leerlingen. Met 79 leerlingen biedt de school een persoonlijke leeromgeving waar talenten worden gestimuleerd. Wij bieden een breed scala aan educatieve programma's die aansluiten bij de ontwikkelingsbehoeften van elk kind. Vanuit ons schooladvies streven we ernaar om leerlingen optimaal voor te bereiden op hun verdere schoolloopbaan, met aandacht voor zowel academische als persoonlijke groei. Ontdek de mogelijkheden bij Yunus Emre Westland, dé basisschool in het Westland die zich inzet voor een succesvolle toekomst van uw kind. Bekijk hieronder de schooladviezen en vergelijkbare scholen in de regio.

Geen schooladviezen data beschikbaar

Sociale Vaardigheden en Emotionele Ontwikkeling op Yunus Emre Westland

Op basisschool Yunus Emre Westland focussen we sterk op de sociale en emotionele groei van elk kind. Wij geloven dat het ontwikkelen van sociale competenties essentieel is voor succes in het leven. Leerlingen leren effectief samenwerken, conflicten oplossen en verantwoordelijkheid nemen voor hun daden. Deze vaardigheden dragen bij aan een positieve en veilige leeromgeving. Een omgeving waarin leerlingen zich gewaardeerd voelen en zich optimaal kunnen ontwikkelen, zowel sociaal als academisch. Dit fundament helpt hen uitgroeien tot betrokken en actieve burgers. Onze school is toegewijd aan de zorg voor elke leerling. Leerkrachten begeleiden het leerproces intensief en signaleren proactief de behoeften van elk kind. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met een professioneel team, inclusief de intern begeleider en directie, om een robuust zorgsysteem te waarborgen. Onze aandacht reikt verder dan alleen leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben. We streven naar een inclusieve school waar elk kind, ongeacht achtergrond of behoeften, de kans krijgt om te excelleren en zich volledig te ontplooien.

Veiligheid

Verbinding

Verantwoordelijkheid

Hoe bevordert Yunus Emre Westland de sociale ontwikkeling van leerlingen?

Gedurende de schoolcarrière volgen we de cognitieve en sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen nauwgezet. Leerkrachten observeren regelmatig de sociale interacties en het gedrag in de klas. In de bovenbouw worden aanvullende toetsen afgenomen die inzicht geven in diverse competenties, waaronder sociale vaardigheden. Deze gegevens stellen leerkrachten in staat om direct in te spelen op individuele leerbehoeften, door bijvoorbeeld extra oefening of verdiepende activiteiten aan te bieden. Tweejaarlijkse schoolbrede toetsen en observaties, geanalyseerd door de intern begeleider, vormen de basis voor teamvergaderingen. Hierbij gebruiken we instrumenten zoals motorische en sociaal-emotionele ontwikkelingslijsten en de 'Leerling in Beeld'-toetsen (vanaf groep 3). Met 'Leerling in Beeld' brengen we het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen in groep 3 tot en met 8 systematisch in kaart. Deze informatie gebruiken we niet alleen voor individuele begeleiding, maar ook voor de continue verbetering van ons schoolbeleid en de onderwijskwaliteit op het gebied van sociaal-emotionele ontwikkeling.

Welke registratiemiddelen gebruikt Yunus Emre Westland voor sociale opbrengsten?

Yunus Emre Westland maakt gebruik van specifiek ontwikkelde registratiemiddelen om sociale opbrengsten te monitoren:

  • Leerling in beeld

Welke methodes voor sociaal-emotioneel leren worden toegepast op Yunus Emre Westland?

Onze school integreert effectieve methodes voor sociaal-emotioneel leren in het curriculum:

  • Kwink

Inspectierapport Yunus Emre Westland: Kwaliteit van Primair Onderwijs

Yunus Emre Westland in Naaldwijk, met 79 leerlingen, biedt hoogwaardig primair onderwijs aan de Savornin Lohmanstraat 1. Als basisschool streven we naar een stimulerende leeromgeving waarin elke leerling zich optimaal kan ontwikkelen. De onderwijsinspectie beoordeelt de kwaliteit en effectiviteit van onze school. Deze rapporten bieden waardevolle inzichten in onze prestaties en ontwikkelpunten, met als doel de onderwijskwaliteit continu te verbeteren. We nodigen u uit om de officiële inspectierapporten te bekijken. Hierin vindt u gedetailleerde informatie over ons onderwijs, de resultaten en de bevindingen van de onderwijsinspectie. Dit helpt u als ouder om een weloverwogen keuze te maken voor de school van uw kind.