kc Leyenburg in Den Haag

Het team van kc Leyenburg in Den Haag

Current section: team
Edamstraat 2
2547 Den Haag

Zie hier hoe het team van kc Leyenburg is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van kc Leyenburg. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past kc Leyenburg bij jullie?

Ontdek hoe goed kc Leyenburg bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij kc Leyenburg zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 80.6% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.7% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (80.6%)
Man (19.4%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.7%)
Man (17.3%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij kc Leyenburg. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (13.9%)
35-45 jaar (41.7%)
45-55 jaar (25%)
55-65 jaar (13.9%)
&ge;65 jaar (5.6%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.3%)
25-35 jaar (27%)
35-45 jaar (26.9%)
45-55 jaar (20.5%)
55-65 jaar (16.4%)
&ge;65 jaar (2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij kc Leyenburg werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (69.4%)
Direct ondersteunend personeel (13.9%)
Indirect ondersteunend personeel (8.3%)
Management (8.3%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor kc Leyenburg gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Bevordering van het taalgebruik
Drama
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging Leerkrachten: Lescontinuïteit bij KC Leyenburg

Bij KC Leyenburg staat de continuïteit van het onderwijs voorop. Wij zorgen ervoor dat elke lesdag soepel verloopt, zelfs bij onverwachte afwezigheid van een leerkracht. Onze interne flexibiliteit garandeert directe vervanging. Een beschikbare leerkracht van onze school neemt de lessen over, of een collega met een andere taak wordt tijdelijk vrijgesteld om de onderwijsdoelen te waarborgen. In zeldzame situaties, wanneer directe vervanging niet mogelijk is, worden klassen tijdelijk verdeeld over andere groepen. Voor dergelijke uitzonderlijke omstandigheden hanteren wij een gedetailleerd noodplan, dat u kunt opvragen bij de schoolleiding.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Zintuigelijke oefening
40%
Lichamelijke oefening
26%
Taal
12%
Rekenen / Wiskunde
8%
Pauze
5%
Muziek
4%
Levensbeschouwing
4%
Bevorderen Sociale Redzaamheid
1%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
23%
Taal
22.3%
Lezen
18.3%
Overig
12%
Bewegingsonderwijs
6%
Wereldoriëntatie
5.8%
Kunstzinnige en creatieve vorming
5.8%
Levensbeschouwing
4%
Engelse taal
2.7%

Specialistische Ondersteuning op kc Leyenburg: Een Diepgaande Kijk

9

Taalontwikkeling, Rekenen en Dyslexie Ondersteuning

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Onderwijsondersteuning
Orthopedagoog voor Leerlingbegeleiding
Rekenspecialist voor Rekenvaardigheid
Begaafdheidsspecialist voor Talentontwikkeling
Taalspecialist voor Taalverwerving
Logopedist voor Spraakontwikkeling
Schoolmaatschappelijk Werker voor Welzijn
Onderwijsambassadeur voor Innovatie
NT2 Specialist voor Nederlands als Tweede Taal

Toelichting van de school:

Op kc Leyenburg zetten we ons in voor optimale taal- en rekenontwikkeling. Vanaf groep 1 tot en met 8 passen we gestructureerde observaties, metingen en toetsmomenten toe om leerlingen vroegtijdig te signaleren. Onze aanpak bij dyslexie volgt de richtlijnen van het Expertisecentrum Nederlands, met specifieke protocollen voor groep 1-4 en groep 5-8. Handelingsgericht werken staat centraal tijdens interventieperiodes gericht op fonologische ontwikkeling en lees- en spellingsvaardigheden. Voor rekenproblemen, ofwel dyscalculie, bieden we gespecialiseerde hulp. Onze rekenspecialist analyseert de uitdagingen en indien nodig werken we samen met de Bazalt Groep voor externe expertise. Bovendien stimuleren we talent met onze plusklas, een extra uitdaging buiten de groep voor begaafde leerlingen. Ook bieden we een taalklas voor nieuwkomers die de Nederlandse taal nog moeten leren. Bijzondere ondersteuning vindt plaats onder schooltijd, mits in overleg met de directie.

7

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Gedragsmanagement
Intern Begeleider voor Integrale Ondersteuning
Orthopedagoog voor Psychosociale Ontwikkeling
Begaafdheidsspecialist voor Sociaal Welzijn
Schoolmaatschappelijk Werker voor Gezinsondersteuning
Ondersteuning in Kleine Groepen voor Sociale Vaardigheden
Brugfunctionaris voor School-Thuis Connectie

Toelichting van de school:

Ons schoolmaatschappelijk werk is er voor al uw opvoedings- en gedragsvragen, en ondersteuning bij gezinssituaties. U kunt voor een vertrouwelijk gesprek altijd terecht bij de intern begeleider of de leerkracht van uw kind. Onze schoolmaatschappelijk werkers bieden deskundige hulp en begeleiding, waarbij discretie gewaarborgd is. Alle gesprekken, zowel met u als met uw kind, worden vertrouwelijk behandeld. Toestemming is vereist voor het delen van informatie met derden. Het schoolmaatschappelijk werk is kosteloos en toegankelijk voor alle gezinnen die verbonden zijn aan kc Leyenburg.

7

Gedrag, Werk- en Taakaanpak op Maat

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Gedragsadvisering
Intern Begeleider voor Onderwijsbehoeften
Orthopedagoog voor Leerstrategieën
Begaafdheidsspecialist voor Studievaardigheden
Pedagogisch Educatief Professional voor Ontwikkeling
Onderwijsassistenten voor Individuele Begeleiding
Logopedist voor Communicatieve Vaardigheden

Toelichting van de school:

kc Leyenburg beschikt over een team van ervaren onderwijsassistenten die individuele ondersteuning bieden aan leerlingen. Wij besteden extra aandacht aan de ontwikkeling van anderstalige leerlingen en leerlingen met een hoog ontwikkelingspotentieel. Onze specialisten werken nauw samen om een stimulerende leeromgeving te creëren waarin elk kind zich optimaal kan ontwikkelen. Dit omvat zowel academische vaardigheden als sociale en emotionele groei. Wij geloven in een gepersonaliseerde aanpak, waarbij de onderwijsbehoeften van elke leerling centraal staan. Dit wordt ondersteund door een breed scala aan expertise binnen ons schoolteam.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Bewegingsstimulering
Logopedist voor Motorische Spraak
Gymleerkracht voor Sport en Spel

Toelichting van de school:

Leerlingen van groep 3 tot en met 8 ontvangen wekelijks gymles van een gespecialiseerde vakleerkracht. De jongste leerlingen in groep 1 en 2 krijgen bewegingsonderwijs van hun eigen groepsleerkracht. Voor motorische ontwikkeling werken we samen met een kinderfysiotherapeut. Aanmeldingen verlopen via onze intern begeleiders, waarbij behandelingen buiten school plaatsvinden. Informeer naar de mogelijkheden voor gratis sessies via uw basis zorgverzekering. Deze samenwerking waarborgt een brede ontwikkeling, zowel op fysiek als op cognitief vlak.

4

Medische Zorg, EHBO en Jeugdgezondheid

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Gezondheidsbeleid
Gediplomeerde EHBO'ers voor Noodgevallen
BHV-team voor Bedrijfshulpverlening
Jeugdgezondheidszorg Professional voor Preventie

Toelichting van de school:

Op kc Leyenburg zijn diverse medewerkers EHBO-gecertificeerd, en we organiseren jaarlijks brandoefeningen met onze preventiemedewerker en hoofd EHBO. Onze Jeugdgezondheidszorg (JGZ 4-19) werkt samen met het Centrum Jeugd en Gezin (CJG). Uw kind wordt uitgenodigd voor periodieke controles bij de jeugdarts en jeugdverpleegkundige, gericht op gezondheid en welzijn. U kunt, net als de school, een extra onderzoek aanvragen bij de JGZ indien u vragen heeft over de ontwikkeling van uw kind. De JGZ verzorgt tevens vaccinaties en kan via de gezinscoach ondersteuning bieden vanuit de thuissituatie. Voor meer informatie over JGZ 4-19, CJG Escamp: 070-7529010 of jgzcjgescamp@denhaag.nl.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
30
Totaal specialisten
30
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Taalklas (voor expats en nieuwkomers)
Oudereducatie (Nederlands)
Een ruim naschools aanbod in de Leyenburgacademie

Ontwikkelingsondersteuning op Maat bij KC Leyenburg

Ons Pedagogisch Kompas: Visie op Leerlingontwikkeling

Bij KC Leyenburg geloven we in de kracht van samenwerking en transparantie in het onderwijs. Wij bieden leerlingen en ouders de mogelijkheid om actief deel te nemen aan het ontwikkelingsperspectief (OPP) van elk kind. Dit gesprek vindt plaats op drie cruciale momenten: bij de initiële opstelling, tijdens noodzakelijke bijstellingen en bij de jaarlijkse evaluatie. Het is essentieel dat het OPP een levend document is dat de voortgang en behoeften van de leerling weerspiegelt. Daarom evalueren we het OPP minimaal één keer per schooljaar grondig met zowel de leerling als de ouders, om zo de ondersteuning continu te optimaliseren. KC Leyenburg investeert in de toekomst met een breed scala aan extra ondersteuning. Voor leerlingen met specifieke talenten zetten we in op digitale en adaptieve leermethoden en toetsen. Dit garandeert dat elke leerling succeservaringen kan opdoen en zich optimaal kan ontwikkelen. Onze speciale plusklas biedt hierbij op maat gemaakte begeleiding voor deze talentvolle leerlingen. De naschoolse opvang en activiteiten vinden plaats in de Leyenburgacademie, een integraal onderdeel van ons kindcentrum. Hier bieden we een diversiteit aan cursussen aan tussen 14:00 en 16:00 uur, met de ambitie om dit aanbod in de komende jaren verder uit te breiden en te structureren. In nauwe samenwerking met onze opvangpartner 2Samen vormen we een compleet kindcentrum. Door continu onderzoek, zowel in de praktijk als in de literatuur, verkennen we innovatieve organisatiemodellen. Zo waarborgen we toekomstbestendig en adaptief onderwijs voor alle kinderen. Ondanks de voortdurende veranderingen in het onderwijslandschap, blijft expliciete directe instructie (EDI) een hoeksteen van onze onderwijsaanpak. Hoogopgeleide specialisten verzorgen deze instructie, zodat onze leerlingen de essentiële basisvaardigheden ontwikkelen die hen een leven lang zullen ondersteunen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Onze Kwaliteitsborging: Jaarplan en Schoolontwikkeling

Wat Zijn de Belangrijkste Doelstellingen van ons Schoolplan?

Bij KC Leyenburg streven we naar uitmuntend onderwijs met een focus op de ontwikkeling van elk kind. Onze leerkrachten zijn bekwame professionals die zorgen voor kwalitatief hoogstaand onderwijs. De leerresultaten van onze leerlingen liggen in lijn met het landelijk gemiddelde, ongeacht hun achtergrond. We bieden een sterk taalonderwijs dat specifieke aandacht geeft aan leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben. Dit helpt elk kind om taalvaardig te worden. Veiligheid en een positief pedagogisch klimaat staan centraal. Kinderen ontwikkelen zelfstandigheid en voelen zich geborgen en gerespecteerd binnen onze schoolgemeenschap. Burgerschapsonderwijs stimuleren we door kritisch denken te bevorderen en het belang van gelijkwaardigheid te benadrukken. Leerlingen leren de wereld om hen heen te begrijpen. Talentontwikkeling krijgt volop ruimte door een rijke schooldag en een verrijkend naschools programma, waardoor kinderen hun potentieel ten volle kunnen benutten. Ons stelsel van kwaliteitszorg is gericht op continue verbetering. We evalueren en passen ons onderwijs voortdurend aan om steeds beter te worden. Als kindcentrum werken we nauw samen met peuterspeelzalen en kinderopvang. Deze synergie versterkt ons aanbod en biedt meerwaarde voor de ontwikkeling van alle kinderen. Onze schoolorganisatie is flexibel en veerkrachtig, ondanks onze omvang. Dit biedt medewerkers en leerlingen veel kansen voor groei en persoonlijke ontwikkeling. We koesteren een lerende organisatie waar continu studeren en onderzoek centraal staan. Onze specialisten dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit door actuele kennis. Natuur en duurzaamheid integreren we in ons curriculum. Kinderen leren over planten en dieren en ontwikkelen een verantwoordelijkheidsgevoel voor zichzelf en hun omgeving. Technologie en digitale geletterdheid worden bewust ingezet. Leerlingen worden geïnformeerd over de mogelijkheden en risico's van digitale middelen en sociale media.

Hoe Waarborgen Wij de Kwaliteitsdoelen van KC Leyenburg?

Het kwaliteitsbeleid van KC Leyenburg voor 2024-2028 is gebaseerd op een cyclische aanpak, waarbij we continu ons onderwijs verbeteren met behulp van diverse instrumenten en werkwijzen. Dit proces, bekend als de 'Plan-Do-Check-Act' cyclus, stelt ons in staat om de leerresultaten, de effectiviteit van ons team, het welzijn van leerlingen en personeel, en de externe perceptie van onze school te monitoren en te optimaliseren. Het gehele team draagt gezamenlijk verantwoordelijkheid voor de onderwijskwaliteit. We stellen onszelf continu de vraag of we de juiste dingen doen, of we die dingen goed doen, hoe we dat weten, wat anderen daarvan vinden en hoe we deze inzichten benutten om te verbeteren. Ons primaire doel is het realiseren en handhaven van de gewenste onderwijsresultaten. Met ons kwaliteitszorgsysteem creëren we een professionele cultuur die gericht is op continue verbetering en het borgen van een doorlopende leerlijn. We verzamelen systematisch gegevens om de kwaliteit van ons onderwijs in kaart te brengen. Deze data-analyse stelt ons in staat om sterke punten te identificeren en gebieden aan te wijzen die extra aandacht behoeven, wat leidt tot concrete actiepunten voor de toekomst. De jaarlijkse opstelling, monitoring en evaluatie van het jaarplan, met duidelijke eigenaarschap en regelmatige voortgangsgesprekken, zorgt voor een gestructureerde aanpak. Nieuwe doelen worden vastgesteld op basis van evaluaties en teamfeedback. Onze Tien Indicatoren van Goed Onderwijs dienen als toetsingskader tijdens observaties en studiemomenten, gericht op continue verbetering van de lespraktijk. Kwaliteitskaarten en protocollen formaliseren en borgen onze onderwijsprocessen. Deze documenten worden regelmatig geëvalueerd en gebruikt voor professionele ontwikkeling. Het Haags Model Kindcentrum (HKM) faciliteert een intensieve samenwerking met onze partners, wat leidt tot een ononderbroken ontwikkellijn en verbeterde leerresultaten. Gesprekken met medewerkers, inclusief plannings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken, bevorderen professionalisering en welbevinden. Consultaties, waaronder klassenbezoeken met de Vaardigheidsmeter (VHM), monitoren de professionalisering van leraren en de kwaliteit van het lesgeven. Het MT coacht startende leerkrachten en studenten. Intervisie, zowel binnen de bouwteams als voor het MT, bevordert kennisdeling en gezamenlijke probleemoplossing, wat leidt tot inzichten in sterke en zwakke punten en een betere inzet van talent. Leerlingvolgsystemen zoals ParnasSys, Leerling in Beeld, KIJK en Inzichtelijk verzamelen systematisch gegevens over de ontwikkeling van onze leerlingen, zowel op cognitief als sociaal-emotioneel gebied. De analyse van toetsresultaten en observaties, tweemaal per jaar, stelt ons in staat om de tevredenheid over de resultaten te meten en verbeteracties te formuleren. Het Onderwijsresultatenmodel wordt jaarlijks geëvalueerd om onze resultaten te vergelijken en ambities te stellen. Regelmatige managementoverleggen (MT) en overleggen met de Medezeggenschapsraad (MR) waarborgen de monitoring en evaluatie van schoolontwikkelingen. Evaluaties met ketenpartners en tevredenheidsenquêtes onder ouders, leerkrachten en leerlingen bieden waardevolle feedback voor verdere optimalisatie. De risico-inventarisatie en evaluatie (RI&E) en periodieke audits door SCOH zorgen voor een objectieve beoordeling van onze kwaliteit. De monitoring van schoolverlaters na de BOVO-middagen helpt ons om de aansluiting op het voortgezet onderwijs te evalueren.

Programma voor Peuters en Kleuters: Een Vliegende Start op Kindcentrum Leyenburg

Toelichting van de school

Bij Kindcentrum Leyenburg stimuleren we de natuurlijke nieuwsgierigheid van jonge kinderen. Ons onderwijs voor de allerkleinsten is speciaal ontworpen om aan te sluiten bij hun belevingswereld, waarbij spelend leren centraal staat. In onze peuter- en kleutergroepen werken we met boeiende thema's die kinderen aanspreken. Denk aan thema's als 'Dierenrijk', 'Ziek zijn is niet fijn' of 'De Magie van de Herfst'. Deze thema's worden enkele weken centraal gesteld, waardoor alle activiteiten, van liedjes en bewegingsspelletjes tot verhalen en aankleding, volledig in het teken staan van het onderwerp. Dit motiveert kinderen om actief deel te nemen en nieuwe ervaringen op te doen. Kinderen kunnen zich uiten met diverse materialen, en door middel van ontwikkelingsmateriaal ontwikkelen ze belangrijke vaardigheden. Ze maken zich begrippen en technieken eigen die een solide basis vormen voor het latere leren lezen, schrijven en rekenen. Hierdoor zijn onze kleuters uitstekend voorbereid op groep 3. Taalontwikkeling is een belangrijk focuspunt in de peuter- en kleuterklassen. We maken gebruik van een erkend Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) programma, wat zorgt voor een doorlopende leerlijn. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de sociale ontwikkeling van uw kind, zodat ze zich ook op dit vlak optimaal kunnen ontwikkelen. De ontwikkeling van elk kind wordt nauwkeurig gevolgd. Voor kinderen die doorstromen vanuit onze peutergroep naar groep 1, zorgen we voor een warme en soepele overdracht. Dit garandeert een positieve start op onze basisschool. Ontdek onze Peuterschool Leyenburg: De ideale voorbereiding op de basisschool. Kindcentrum Leyenburg beschikt over een eigen peuterschool: Peuterschool Leyenburg. Er is een nauwe band en intensieve samenwerking tussen de peuterschool en de basisschool, wat resulteert in een warme overgang voor uw kind. Onze peuterschool is gevestigd in hetzelfde gebouw als de basisschool. Kinderen vanaf 2,5 jaar zijn welkom voor twee dagdelen per week. Kinderen met een indicatie, verkregen via het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG), kunnen gebruik maken van drie extra dagdelen, die door de gemeente Den Haag worden gefinancierd. De dagdelen voor de peuterschool vinden plaats op: Ochtend: 08.30 - 12.00 uur Middag: 12.45 - 15.15 uur Woensdag: 08.30 - 12.30 uur (woensdagmiddag is de peuterschool gesloten). Kinderen stromen op vierjarige leeftijd door naar onze basisschool. Tijdige inschrijving op de basisschool is essentieel. U kunt uw peuter inschrijven via onze website www.scohpeuterscholen.nl. Na verzending ontvangt u direct een bevestiging. Zodra uw inschrijving is verwerkt in ons systeem, volgt een officiële bevestiging per e-mail. Hulp nodig bij het inschrijfformulier? Onze pedagogisch medewerkers helpen u graag. Plan een rondleiding en ervaar onze peuterschool zelf. U kunt hiervoor een afspraak maken bij de peuterschool. Kinderen met een indicatie van het consultatiebureau of kinderen met broers of zussen die reeds op onze basisschool zitten, krijgen voorrang bij de plaatsing. Voor vragen over beschikbaarheid, vergoedingen en betalingen, neem contact op met onze afdeling Planning & Plaatsing. Zij zijn bereikbaar op schooldagen tussen 09.00 en 13.00 uur via 070-3110199 of peuterscholen@scoh.nl. Zij helpen u graag verder. Na plaatsing ontvangt u een plaatsingsovereenkomst. Na ondertekening kan uw kind starten op de afgesproken datum. De plaatsing eindigt automatisch op de vierde verjaardag van uw kind. Bij tussentijdse beëindiging geldt een opzegtermijn van één maand, op elke dag van de maand mogelijk. Wij bouwen aan een sterke vertrouwensband, waarin we open kunnen communiceren over de ontwikkeling van uw kind. Bent u geïnteresseerd in onze peuterschool of wilt u meer weten? Neem contact met ons op of kom langs. We heten u van harte welkom! Onze contactgegevens: Peuterschool Leyenburg Edamstraat 10 2547 VR Den Haag Tel. 070-3253820 Coördinator: Ingrid van Hintum E-mail: ivhintum@scoh.nl

Veelgestelde vragen

Biedt Kindcentrum Leyenburg extra programma's voor jonge kinderen?

Kindcentrum Leyenburg biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder een eigen peuterschool en deelname aan het VVE-programma. Dit zorgt voor een optimale voorbereiding op de basisschool en een doorlopende leerlijn.

Kindcentrum Leyenburg biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder een eigen peuterschool en deelname aan het VVE-programma. Dit zorgt voor een optimale voorbereiding op de basisschool en een doorlopende leerlijn.

Professionele kinderopvang
Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en peuteropvang
Integraal Kindcentrum

Met welke organisaties werkt Kindcentrum Leyenburg samen voor het jonge kind?

Kindcentrum Leyenburg werkt nauw samen met externe partners zoals 2Samen Kinderopvang om een breed en kwalitatief hoogstaand aanbod voor jonge kinderen te garanderen.

Kindcentrum Leyenburg werkt nauw samen met externe partners zoals 2Samen Kinderopvang om een breed en kwalitatief hoogstaand aanbod voor jonge kinderen te garanderen.

Team | kc Leyenburg in Den Haag | [2025] Schoolregister