
Het team van Johannes Calvijnschool in Vlaardingen
Current section: teamZie hier hoe het team van Johannes Calvijnschool is samengesteld
Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Johannes Calvijnschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.
Hoe goed past Johannes Calvijnschool bij jullie?
Ontdek hoe goed Johannes Calvijnschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?
Bij Johannes Calvijnschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.
Verdeling man/vrouw laden...
Vergelijking man-vrouw verdeling
Onze school heeft met 100% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 85.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Wat is de leeftijd van de teamleden?
De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Johannes Calvijnschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.
Leeftijdsverdeling laden...
Leeftijdsverdeling van het team
De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?
Bij Johannes Calvijnschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.
Functiegroepen laden...
Verdeling van functiegroepen
De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.
Deze school
Het team
Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.
Ontdek Ons Uitgebreide Programma voor Jonge Kinderen in Vlaardingen
Toelichting van de school
Veelgestelde vragen
Welke extra ondersteuning en programma's biedt de Johannes Calvijnschool voor jonge kinderen?
De Johannes Calvijnschool in Vlaardingen biedt een breed scala aan aanvullende programma's en ondersteuning, speciaal afgestemd op de behoeften van jonge kinderen. Wij werken nauw samen met partners om een naadloze doorgaande lijn te garanderen vanaf de kinderopvang. Ons aanbod omvat onder andere voor- en vroegschoolse educatie (VVE), wat essentieel is voor een sterke start in het basisonderwijs. Deze programma's zijn ontworpen om de taalontwikkeling, cognitieve vaardigheden en sociale interactie van jonge kinderen te stimuleren, waardoor ze optimaal voorbereid zijn op hun schoolloopbaan.
Met welke externe organisaties werkt de Johannes Calvijnschool samen voor het jonge kind programma?
De Johannes Calvijnschool werkt actief samen met gespecialiseerde partners om de kwaliteit en het aanbod voor jonge kinderen te optimaliseren. Een van onze belangrijke samenwerkingspartners is Elorah Vlaardingen, specifiek de vestiging die verbonden is aan onze school. Via Elorah bieden wij hoogwaardige opvang en educatieve programma's die perfect aansluiten bij onze onderwijsvisie. Deze samenwerking zorgt ervoor dat kinderen een consistente en stimulerende omgeving ervaren, zowel voor als na schooltijd, wat bijdraagt aan hun algehele ontwikkeling en welzijn.