Kbs Helder Camara in Teteringen

Het team van Kbs Helder Camara in Teteringen

Current section: team
Zuringveld 1
4847 Teteringen

Zie hier hoe het team van Kbs Helder Camara is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Kbs Helder Camara. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Kbs Helder Camara bij jullie?

Ontdek hoe goed Kbs Helder Camara bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Kbs Helder Camara zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.2% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90%)
Man (10%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.2%)
Man (16.8%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Kbs Helder Camara. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (13.8%)
25-35 jaar (24.1%)
35-45 jaar (24.1%)
45-55 jaar (13.8%)
55-65 jaar (24.1%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (27.5%)
35-45 jaar (25.5%)
45-55 jaar (19%)
55-65 jaar (17.2%)
&ge;65 jaar (2.3%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Kbs Helder Camara werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (79.3%)
Direct ondersteunend personeel (10.3%)
Indirect ondersteunend personeel (6.9%)
Management (3.4%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Kbs Helder Camara gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervangingspool Kbs Helder Camara: Deskundige Krachten bij Ziekte

Bij Kbs Helder Camara in Teteringen, onderdeel van de INOS scholengroep, zorgen wij ervoor dat uw kind altijd les krijgt van een gekwalificeerde leerkracht, zelfs bij onverwachte afwezigheid. Om deze continuïteit te garanderen, heeft INOS een eigen vervangingsorganisatie opgericht: INOS Phoenix. Phoenix is een unieke entiteit binnen onze groep, zonder eigen leerlingen of een vast schoolgebouw, maar met een kernteam van enthousiaste en bekwame onderwijsprofessionals. Deze professionals fungeren als flexibele invalkrachten op onze scholen, waaronder Kbs Helder Camara. Een deel van hun tijd besteden zij aan verdere professionele ontwikkeling en het verkennen van nieuwe onderwijsmethoden, wat direct bijdraagt aan de hoge kwaliteit van ons onderwijs. De naam Phoenix, geïnspireerd door de mythische vogel, staat symbool voor vernieuwing, wijsheid en duurzame groei. Dit sluit perfect aan bij onze ambitie om ons onderwijs continu te verbeteren en te innoveren voor alle leerlingen. Mocht INOS Phoenix onverhoopt geen passende vervanger kunnen inzetten, dan doen wij een beroep op onze samenwerkingspartners Qrabbl of Leswerk. In uiterste nood, wanneer geen enkele vervanging mogelijk is, hanteren wij een strikt noodprotocol. Dit protocol omvat het tijdelijk herverdelen van leerlingen over andere klassen of, als allerlaatste redmiddel, het eenmalig naar huis sturen van een groep. De lesopvang van uw kind heeft echter altijd onze hoogste prioriteit.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

De groepen 1/2 zijn als combinatiegroep geformeerd. Dit omdat leerlingen instromen zodra ze 4 jaar worden.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek de Ondersteunende Specialisten van Kbs Helder Camara

7

Taalontwikkeling en Rekenen: Fundament voor Schoolsucces

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist Kbs Helder Camara
Intern Begeleider Teteringen
Rekenspecialist Basisonderwijs
Hoogbegaafdheid Specialist
Taalspecialist Basisschool
NT2 Specialist Anderstaligen
Orthopedagoog via Bestuur

Toelichting van de school:

Kbs Helder Camara biedt uitdagend onderwijs met een sterke focus op taal en rekenen, essentieel voor de academische ontwikkeling van uw kind. Onze groepsleerkrachten bieden dagelijks gerichte instructie en verdieping, ondersteund door onze gespecialiseerde leerkrachten en onderwijsassistenten. Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, werken we nauw samen met externe experts zoals dyslexiespecialisten. Ons beleid voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, met specifieke aandacht van onze experts, strekt zich uit over alle jaargroepen van 1 tot en met 8. Onze Minervagroep, een speciaal ingerichte plusklas, is ontworpen om leerlingen met uitzonderlijke talenten extra uitdaging en stimulans te bieden, zodat zij hun volledige potentieel kunnen bereiken.

6

Sociaal-Emotionele Groei: Een Veilige Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist Basisschool
Intern Begeleider Teteringen
Hoogbegaafdheid Specialist
Kindertalentfluisteraar
Scheidingscoach Onderwijs
Sociale Vaardigheden Specialist

Toelichting van de school:

Op Kbs Helder Camara creëren we een veilige en positieve schoolomgeving waar elk kind zich gewaardeerd voelt, mede dankzij de Kanjer methode. Deze aanpak bevordert niet alleen sociale vaardigheden, maar ook taakgerichtheid en een positieve leerhouding. Bij specifieke behoeften bieden we verdiepende gesprekken en extra ondersteuning, waarbij onze vertrouwenspersoon, veiligheidscoördinator, intern begeleider en leerkrachten nauw samenwerken. Onze Atlasklas biedt daarnaast gerichte hulp voor leerlingen die extra begeleiding op sociaal-emotioneel vlak nodig hebben. We benutten de expertise van onze scheidingscoaches, kindertalentfluisteraars en gedragsspecialisten om een optimale sociaal-emotionele ontwikkeling te garanderen en ieder kind te ondersteunen bij zijn of haar persoonlijke groei.

5

Gedrag, Werkhouding en Studievaardigheden: Structuur voor Succes

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist Basisschool
Intern Begeleider Teteringen
Hoogbegaafdheid Specialist
Autisme Specialist Basisonderwijs
Faalangst Reductie Trainer

Toelichting van de school:

Kbs Helder Camara legt de nadruk op structuur, duidelijke afspraken en een consistente aanpak om de gedragsontwikkeling, werkhouding en studievaardigheden van onze leerlingen te optimaliseren. Onze groepsleerkrachten zorgen voor een gestructureerde en prikkelarme leeromgeving. Indien extra ondersteuning nodig is, volgen we een escalatieladder om gedrag stapsgewijs te begeleiden, waarbij onze intern begeleider en gedragsspecialist betrokken worden om de meest effectieve aanpak te bepalen. Dit zorgt voor een persoonsgerichte ondersteuning. De aanwezige expertise binnen ons team, inclusief specialisten op het gebied van autisme en faalangst, wordt proactief ingezet om leerlingen te helpen bij het ontwikkelen van een positieve werkhouding en effectieve studievaardigheden.

1

Motorische Vaardigheden en Beweging: Actieve Leerervaringen

Beschikbare specialisten:

Vakdocent Bewegingsonderwijs Teteringen

Toelichting van de school:

Onze school stimuleert de motorische ontwikkeling van alle leerlingen door een combinatie van groepsleerkrachten en onze gespecialiseerde vakdocent bewegingsonderwijs. Via de jaarlijkse MQ-scan monitoren we de motorische vooruitgang van elk kind. Leerlingen krijgen twee keer per week 45 minuten gymles, waarbij onze vakdocent een deel van deze lessen verzorgt en zich richt op zowel algemene als specifieke motorische vaardigheden. Daarnaast zet hij zich actief in voor sportpromotie binnen de school. Voor kinderen met specifieke motorische behoeften, is er een mogelijkheid tot samenwerking met een aan onze school verbonden fysiotherapeut. Deze samenwerking biedt aanvullende gespecialiseerde begeleiding om de motorische ontwikkeling te bevorderen.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Welzijn en Samenwerking

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Kbs Helder Camara heeft momenteel geen eigen gediplomeerde specialisten voor medische handelingen of persoonlijke verzorging binnen het schoolteam. Het welzijn en de gezondheid van onze leerlingen staan echter voorop en worden met de grootste zorg benaderd. Voor situaties die gespecialiseerde medische ondersteuning vereisen, onderhouden we nauwe banden met externe zorgverleners zoals het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) en de schoolarts. Ook het Landelijk Werkverband Onderwijs en Epilepsie (LWOE) kan worden ingeschakeld waar nodig. Deze externe samenwerkingen zorgen ervoor dat alle leerlingen de noodzakelijke medische zorg en ondersteuning ontvangen, afgestemd op hun individuele gezondheidssituatie en ontwikkelingsbehoeften, binnen een veilige en ondersteunende leeromgeving.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
19
Totaal specialisten
19
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Leerpleinen voor de groepen 1/2, 3/4/5 en 6/7/8
Atlasklas
Minervagroep
Spellen Stee

Extra Ondersteuning en Talentontwikkeling op Kbs Helder Camara

Ontdek Ons Breed Onderwijsaanbod voor Elk Kind in Teteringen

Kbs Helder Camara in Teteringen biedt gespecialiseerde onderwijsondersteuning voor alle leerlingen. Wij zetten ons in voor kinderen met taalontwikkelingsachterstanden en stimuleren zowel meer- als hoogbegaafde talenten. Bovendien bieden we gerichte begeleiding voor sociaal-emotionele ontwikkeling en algemeen welbevinden, zodat elk kind zich optimaal kan ontplooien. Meer- en Hoogbegaafdheid: Uitdaging en Groei op Maat Binnen onze school voelen alle leerlingen zich thuis en krijgen ze de ruimte om hun potentieel volledig te benutten. Dit geldt zeker ook voor meer- en hoogbegaafde kinderen. Wij faciliteren uitdagende leertrajecten gericht op het aanleren van effectieve leerstrategieën en het versterken van essentiële executieve functies. Hierbij staat het welzijn van het kind centraal, bij voorkeur binnen de vertrouwde omgeving van de klas. Sinds het schooljaar 2021-2022 mag Kbs Helder Camara zich officieel een specialist noemen op het gebied van meer- en hoogbegaafdheid. Onze toegewijde leerkrachten beschikken over de actuele kennis en expertise om deze leerlingen optimaal te begeleiden en te inspireren. Minervagroep: Samen Leren met Ontwikkelingsgelijken Voor leerlingen uit de groepen 3 tot en met 8 hebben we de Minervagroep in het leven geroepen. Dit initiatief bundelt onze expertise om passend onderwijs te garanderen voor onze meer- en hoogbegaafde leerlingen. Het biedt hen een unieke gelegenheid om te leren en te interageren met ontwikkelingsgelijken, wat essentieel is voor hun groei. Ook kleuters (groep 1-2) die extra ondersteuning nodig hebben, ontvangen gespecialiseerde hoogbegaafdheidsbegeleiding. Zo verzekeren we een breed en toegankelijk aanbod voor alle leerjaren binnen onze basisschool. Atlasklas: Re-integratie en Positieve Gedragsontwikkeling De Atlasklas draagt actief bij aan Passend Onderwijs voor leerlingen uit de regio en ondersteunt thuiszittende leerlingen bij hun re-integratie in het schoolsysteem. Ons primaire doel is een zo soepel mogelijke terugkeer naar een passende onderwijsplek. Leerlingen in de Atlasklas leren door actieve deelname, delen van ervaringen, beleving en reflectie. Ze ontdekken hoe ze invloed kunnen uitoefenen op hun eigen gedrag door zowel ervaringsgericht als rationeel te denken. Dit proces leidt tot positieve gedragsverandering en versterkt de individuele veerkracht, waarbij de leerkracht een cruciale begeleidende rol speelt. We focussen sterk op preventief werken om mogelijke problemen en doorverwijzingen te voorkomen. Onze aanpak is talentgedreven en richt zich op gedragsverandering, het versterken van het zelfbeeld en het ontwikkelen van cruciale competenties. Na succesvolle deelname aan de Atlasklas stromen leerlingen volledig in op een nieuwe plek of keren ze terug naar hun reguliere schoolgroep. Door leerlingen gezamenlijk aan hun leerdoelen te laten werken, bevorderen we een inclusieve leeromgeving. Dit stimuleert het leren van en met elkaar, waardoor leerlingen sneller en effectiever tot de kern van de leerstof komen. Vanuit ons kernmotto "Ik ben, omdat wij zijn" communiceren we onze visie op inclusief onderwijs. Dit principe stuurt ons handelen en zorgt ervoor dat elke basisschool van INOS haar mogelijkheden optimaal benut voor kwalitatief en flexibel onderwijs. Wij werken nauw samen met gezinnen, andere scholen en lokale partners om het best mogelijke onderwijs te realiseren. We streven naar zowel integratie als inclusie, met aandacht voor differentiatie, flexibele groepsindelingen en de nodige ondersteuning. Het welbevinden van elk kind staat centraal; we accepteren en waarderen ieder kind om wie het is en wat het kan. Toekomstig Aanbod: Continue Verbetering en Innovatie Kbs Helder Camara blijft zich continu ontwikkelen met een scherpe focus op de toekomst: - We waarborgen de continuïteit van de Atlasklas en breiden de regionale transfermogelijkheden uit. - We ontwikkelen een doordacht en passend aanbod voor kleuters met specifieke ondersteuningsbehoeften. - We investeren in uitgebreide teambrede scholing op het gebied van Traumasensitief onderwijs. - We blijven continu op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en best practices in MHB-onderwijs. - We waarborgen de kwaliteit van reken-, lees- en taalonderwijs, afgestemd op onze schoolambities. - We versterken onze algemene pedagogische standaard en aanpak. Deze ambitieuze doelen zijn vastgelegd in ons Koersplan 2022-2026, dat de richting aangeeft voor de komende jaren.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Kwaliteitszorg en Schoolplan Kbs Helder Camara: Samen Leren en Groeien

Wat Zijn de Kernambities van Ons Schoolplan voor Kbs Helder Camara?

Bij Kbs Helder Camara streven we voortdurend naar uitmuntendheid in onderwijs. Ons schoolplan vormt de basis, aangevuld met eigen evaluaties en diepgaande data-analyses. Voor de essentiële vakken zoals rekenen, spelling, taal, begrijpend en technisch lezen, hebben we specifieke kwaliteitskaarten ontwikkeld. Deze kaarten bieden onze leerkrachten een helder en gestructureerd overzicht van lestijd, benodigde materialen, zorgstructuren en specifieke afspraken. Dit alles met als doel de onderwijskwaliteit binnen onze school te optimaliseren en te waarborgen. Onze zorgstructuur is hierdoor aanzienlijk versterkt, waardoor de basis-, lichte en zware ondersteuning optimaal aansluiten bij de unieke onderwijsbehoeften van elke individuele leerling. Door middel van effectief handelingsgericht werken stimuleren we onze leerkrachten om in mogelijkheden te denken en leerlingen te helpen zich ten volle te ontwikkelen. We koesteren een gezonde nieuwsgierigheid, zowel naar de leerlingen als naar onze gewaardeerde collega's. We integreren eigentijdse vaardigheden, adaptief vermogen en hoge verwachtingen in ons complete onderwijsaanbod, met constante aandacht voor onze schoolweging. Ons team wordt gekenmerkt als 'kindertalentfluisteraars', die actief talentgesprekken voeren om talenten te herkennen, te benoemen en effectief in te zetten. Dit alles draagt bij aan het vergroten van de weerbaarheid, veerkracht, het eigenaarschap, geluk en het plezier van zowel onze leerlingen als ons personeel. Burgerschap en onderzoekend/ontwerpend leren staan centraal in ons curriculum, ondersteund door innovatieve methodes zoals Blink wereldoriëntatie, Kanjer en Sam-Sam. We stimuleren eigenaarschap en zetten de unieke kwaliteiten van onze leerkrachten optimaal in om een rijke en uitdagende leeromgeving te creëren, zowel binnen als buiten de schoolmuren. De leergroei van onze leerlingen staat te allen tijde voorop, met een sterke focus op een groeimindset en groeitaal in alle communicatievormen, van rapporten tot persoonlijke oudergesprekken. Voor het aankomende schooljaar 2025-2026 ontwikkelen we een proactief beleid voor mediawijsheid, dat de duidelijke verwachtingen voor leerlingen, ouders en personeel met betrekking tot media, sociale media, internet en smartphones uiteenzet. We waarborgen ook de doorlopende lijn in het vak Engels, leesmotivatie, rekenen en lezen, met passende methodes en ambitieuze doelen. Tot slot bekwamen we ons continu in traumasensitief onderwijs om onze leerlingen nog beter te kunnen ondersteunen in hun algehele ontwikkeling.

Hoe Garandeert Kbs Helder Camara Continue Kwaliteitsverbetering en Onderwijsinnovatie?

Kbs Helder Camara hanteert een planmatige en gestructureerde aanpak voor kwaliteitszorg, wat een gedeelde verantwoordelijkheid is van ons gehele team. Dit realiseren we door middel van interne en externe audits, grondige data-analyse, uitgebreide tevredenheidsonderzoeken onder leerlingen, ouders en medewerkers, en een geoptimaliseerde cyclus voor de evaluatie van leerlingenzorg. De sociale veiligheid binnen onze school wordt nauwlettend gemonitord met behulp van het geavanceerde KanVas-systeem. Onze interne auditoren evalueren schoolbrede speerpunten en identificeren proactief specifieke ontwikkelingsgebieden. De intern begeleiders stellen een gedetailleerd 'leren van data'-document op, dat we gezamenlijk bespreken met de directie en het team om effectieve verbeterplannen te realiseren, altijd met oog voor referentieniveaus en de schoolweging. Tevredenheidsonderzoeken worden jaarlijks uitgevoerd voor zowel leerlingen als medewerkers, en tweejaarlijks voor onze gewaardeerde ouders. De cyclus van leerlingenzorg zorgt voor een continue focus op opbrengstgericht werken. Het KanVas-systeem, een innovatief product van het Kanjertraining kenniscentrum, biedt waardevolle inzichten in sociale veiligheid via specifieke leerling- en docentvragenlijsten en sociogrammen. De resultaten worden uitgebreid besproken in groepsgesprekken om, waar nodig, gerichte handelingsplannen op te stellen. Ons vernieuwde Koersplan 2022-2026 bevat onze belangrijkste speerpunten, die we gedetailleerd uitwerken in strategische jaarplannen. Gespecialiseerde werkgroepen monitoren de voortgang actief en rapporteren bevindingen. Het schoolplan wordt jaarlijks geëvalueerd en bijgesteld door het gehele team, waarbij we de behaalde doelen vastleggen op een visueel aantrekkelijke poster die als leidraad dient voor onze verdere ontwikkeling. We hanteren een beproefde PDSA-cyclus van drie jaar voor de effectieve evaluatie en aanpassing van onze kwaliteitskaarten. Binnen INOS maken we gebruik van de INOS kwaliteitskaart, een gespecialiseerde applicatie die onze kwaliteitszorg systematiseert en de vindbaarheid van alle belangrijke documenten aanzienlijk vergemakkelijkt. Dit bevordert een uniforme en gemeenschappelijke taal binnen de organisatie en vormt de solide basis voor al onze audits en kwaliteitscontroles.

Voor- en Vroegschoolse Educatie Teteringen | Kbs Helder Camara

Toelichting van de school

Kbs Helder Camara in Teteringen biedt geen Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) programma's direct binnen de schoolmuren aan. Wij zetten vol in op een krachtige samenwerking met externe, gespecialiseerde partners. Hierdoor garanderen wij de allerbeste voor- en vroegschoolse educatie voor uw kind. Onze school is gehuisvest in een moderne Multifunctionele Accommodatie (MFA). Binnen deze MFA onderhouden we een hechte samenwerking met Kober Kinderopvang. Deze synergie zorgt voor een vlekkeloze overgang van kinderopvang naar basisschool. Bovendien maken we een doorlopende leerlijn mogelijk, inclusief een uniek aanbod voor de Engelse taalontwikkeling. Voor kinderen die de stap maken vanuit een kinderdagverblijf, faciliteren wij een zorgvuldige en warme overdracht. Met uw expliciete toestemming voeren we overleg tussen de kinderopvang en onze onderbouw coördinator. Zo stemmen we het onderwijs perfect af op de unieke ontwikkelingsbehoeften van uw kind. Onze gezamenlijke inspanningen met Kober Kinderopvang komen tot uiting in gezamenlijke speelmomenten. Deze vinden plaats op ons leerplein, het schoolplein en in de gezamenlijke speelzaal. Peuters van de peutergroep van Kober nemen actief deel aan onze klassikale activiteiten. Dit creëert een comfortabele en vertrouwde start voor uw kind in groep 1.

Veelgestelde vragen

Welk uniek onderwijsaanbod hebben we voor peuters en jonge kinderen in Teteringen?

Kbs Helder Camara verrijkt het aanbod voor jonge kinderen door een nauwe samenwerking met Kober Kinderopvang. Deze geïntegreerde aanpak garandeert een soepele overgang en een optimale doorlopende educatieve ontwikkeling voor uw kind.

Kbs Helder Camara verrijkt het aanbod voor jonge kinderen door een nauwe samenwerking met Kober Kinderopvang. Deze geïntegreerde aanpak garandeert een soepele overgang en een optimale doorlopende educatieve ontwikkeling voor uw kind.

Ontdek de voordelen van onze samenwerking met Kober Kinderopvang

Met welke kinderopvangpartners in Teteringen werken we samen?

Wij onderhouden een nauwe samenwerking met Kober Kinderopvang. Deze gerenommeerde kinderopvangorganisatie is gevestigd in dezelfde Multifunctionele Accommodatie (MFA) als onze basisschool, wat de samenwerking ten goede komt.

Wij onderhouden een nauwe samenwerking met Kober Kinderopvang. Deze gerenommeerde kinderopvangorganisatie is gevestigd in dezelfde Multifunctionele Accommodatie (MFA) als onze basisschool, wat de samenwerking ten goede komt.

Team | Kbs Helder Camara in Teteringen | [2025] Schoolregister