
Het team van Openbare Basisschool de Marlijn in Oosterbeek
Current section: teamZie hier hoe het team van Openbare Basisschool de Marlijn is samengesteld
Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Basisschool de Marlijn. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.
Hoe goed past Openbare Basisschool de Marlijn bij jullie?
Ontdek hoe goed Openbare Basisschool de Marlijn bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?
Bij Openbare Basisschool de Marlijn zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.
Verdeling man/vrouw laden...
Vergelijking man-vrouw verdeling
Onze school heeft met 66.7% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Wat is de leeftijd van de teamleden?
De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Basisschool de Marlijn. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.
Leeftijdsverdeling laden...
Leeftijdsverdeling van het team
De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?
Bij Openbare Basisschool de Marlijn werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.
Functiegroepen laden...
Verdeling van functiegroepen
De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.
Deze school
Vakleerkrachten op deze school
Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Basisschool de Marlijn gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.
Beschikbare vakgebieden:
Deskundige Invulling van Leerkrachtvervanging bij De Marlijn
Bij Openbare Basisschool De Marlijn zorgen we ervoor dat het onderwijs van uw kind continuïteit behoudt, zelfs bij afwezigheid van een leerkracht. We werken samen met IPPON, een gespecialiseerde partner die proactief zorgt voor de aanstelling van gekwalificeerde vervangers bij ziekte of verlof. Onze prioriteit is een stabiele leeromgeving. Mocht er onverhoopt geen geschikte vervanger beschikbaar zijn, dan worden de klassen tijdelijk verdeeld over andere groepen. Deze situatie wordt altijd tijdig en transparant gecommuniceerd met alle betrokken ouders. In uitzonderlijke gevallen, wanneer we voor een langere periode geen vervanging kunnen realiseren, vragen wij u vriendelijk om uw kind een dag van tevoren thuis te houden. We verzekeren u dat we alle mogelijke inspanningen leveren, inclusief het benaderen van onze parttime leerkrachten voor extra ondersteuning, om dit te voorkomen.
Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?
Toelichting van de school
De leerlingen uit de groepen 1 en 2 zijn naar leeftijd gezien heterogeen gegroepeerd: oudste en jongste kleuters zitten in gemengde groepen. Wij zijn van mening dat in de ontwikkelingsfase van deze kinderen dit een goede benadering is, omdat het aansluit bij de gezinssituatie; oudste en jongste kleuters leren veel van elkaar en leren rekening houden met elkaar. Daarnaast kunnen de groepen wat aantallen betreft ongeveer gelijk blijven.
Groeperingsvormen
Het team
Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.