Basisschool De LinQ in Nieuw-Vennep

Het team van De LinQ in Nieuw-Vennep

Current section: team
Kalslagerring 7
2151 Nieuw-Vennep

Zie hier hoe het team van De LinQ is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van De LinQ. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past De LinQ bij jullie?

Ontdek hoe goed De LinQ bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij De LinQ zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 100% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.3% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (100%)
Man (0%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.3%)
Man (16.7%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij De LinQ. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (7.7%)
25-35 jaar (23.1%)
35-45 jaar (15.4%)
45-55 jaar (30.8%)
55-65 jaar (23.1%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.6%)
25-35 jaar (23.3%)
35-45 jaar (26.7%)
45-55 jaar (20%)
55-65 jaar (18.9%)
&ge;65 jaar (2.4%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij De LinQ werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (69.2%)
Direct ondersteunend personeel (23.1%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (7.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor De LinQ gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten op De LinQ: Continuïteit van Onderwijs

Op De LinQ zetten we alles op alles om uw kind continu van kwalitatief goed onderwijs te voorzien. Mocht een leerkracht onverhoopt afwezig zijn, dan streven we naar een passende oplossing. We doen een beroep op onze erkende invalpool en vragen flexibele inzet van onze getalenteerde leerkrachten. Onze prioriteit ligt bij het waarborgen van de lescontinuïteit. In gevallen waar directe vervanging niet mogelijk is, wordt de lesgroep tijdelijk verdeeld over andere klassen. De leerlingen ontvangen dan zelfstandige opdrachten om de leerstof effectief te verwerken en de voortgang te verzekeren. Binnen de stichting Wijwijzer hanteren we duidelijke uitgangspunten voor leerkrachtvervanging. Schoolleiders en leerkrachten met specifieke, beschermde taken zoals intern begeleiders en remedial teachers, fungeren primair als ondersteuning voor het onderwijs. Hun cruciale rol voor de schoolkwaliteit en het welzijn van leerlingen staat voorop. Uitzonderlijke omstandigheden kunnen leiden tot een tijdelijke vrijstelling van onderwijs voor een specifieke groep. In dergelijke situaties informeren wij u uiterlijk een dag van tevoren schriftelijk. We beperken deze vrijstelling tot maximaal één dag, waarbij we bij langdurige afwezigheid de belasting eerlijk verdelen over verschillende groepen. Wij danken u voor uw begrip en medewerking. Samen zorgen we voor een stabiele leeromgeving op De LinQ, waar de ontwikkeling van elk kind centraal staat.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Wat leert mijn kind op De LinQ? Op De LinQ brengen we een goed evenwicht aan tussen het aanleren van kennis, het stimuleren van de persoonlijke ontwikkeling en het aanleren van praktische vaardigheden. De vakken rekenen, taal en lezen vormen de kern van ons onderwijs. Deze vakken krijgen op De LinQ veel nadruk. Ze vormen de basis voor elke andere ontwikkeling. Daarnaast leren wij de kinderen verschillende vaardigheden die zij nodig hebben om goed te kunnen functioneren in de maatschappij. Groep 1 en 2, het jonge kind Wij geven kleuters ruimte en tijd voor spel en beweging. We willen bereiken dat kinderen vertrouwen in zichzelf en anderen krijgen en verantwoordelijkheidsgevoel ontwikkelen. We streven naar een veilig en fijn gevoel voor ieder kind. Elk kind ‘zien’ is voor ons belangrijk. De leerkrachten hebben een observerende blik, stellen vragen en stimuleren, waarbij zij de ontwikkelingslijnen voor ogen houden. We bieden een uitdagende speelleeromgeving, waarbij thema’s een middel zijn om het jonge kind zich zo breed mogelijk te laten ontwikkelen. We maken beredeneerde keuzes om tot verschillende niveaus van spelaanbod te komen. Hiermee bereikt de leerkracht dat kinderen zelf tot ontdekken komen. Er is verbinding tussen de dagelijkse activiteiten in de kring, in de hoeken, aan de tafels, buiten en in de gymzaal. Dit alles doen de leerkrachten in onderlinge samenwerking. Samen werken zij aan de basis voor de hele basisschoolperiode en het verdere leven. Begeleiding De ontwikkeling van de kinderen volgen we aan de hand van een observatiesysteem (* zie hieronder). Uiteraard bespreken de intern begeleider en groepsleerkrachten de ontwikkeling van de kinderen regelmatig, ook met de ouder(s) en het kind. Organisatie We werken met homogeen samengestelde kleutergroepen. Dit betekent dat kinderen van groep 1 en 2 in aparte groepen zitten. Op deze manier spelen we zo goed mogelijk in op de verschillen in onderwijsbehoeften binnen elke leeftijdsgroep. Door de leeftijd- en niveauverschillen binnen de groep zo klein mogelijk te houden, krijgt elk kind meer instructietijd én leerkracht-leerling-interactie op maat. In groep 1 ligt de het zwaartepunt van het onderwijs in het versterken van de sociaal-emotionele vaardigheden en het leren kennen van de regels en afspraken op school. Daarnaast is er natuurlijk aandacht voor de cognitieve ontwikkeling en leren de kinderen spelenderwijs allerlei vaardigheden die zij nodig hebben om zich verder te kunnen ontwikkelen. In groep 2 verschuift de focus van ons onderwijs naar het spelenderwijs ontwikkelen van vaardigheden ter voorbereiding op het leren in groep 3 en het stimuleren van de cognitieve ontwikkeling. Daarbij blijft de sociaal-emotionele ontwikkeling natuurlijk ook zeer belangrijk. We werken, zowel in groep 1 als in groep 2 met concreet materiaal, waarmee kinderen zelf aan de slag willen en durven gaan. We werken veel in kleine groepen en gesplitste kringen. De kinderen krijgen instructie en taken die zoveel mogelijk passen bij hun niveau en interesse. Ons leerstofaanbod komt uit de methode Schatkist. Voor het vak Engels gebruiken we de methode Groove Me.We volgen de ontwikkeling van de leerlingen m.b.v. ParnasSys (*), waarin de SLO-doelen (de leerplankaders voor het basisonderwijs) voor zowel groep 1 als groep 2 zijn opgenomen. Om de sociaal-emotionele ontwikkeling in kaart te brengen gebruiken we het instrument ‘Zien’.Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, wordt de onderwijsassistent ingezet. De kinderen maken ook kennis met de pop Pompom. Pompom is een vriendje van de kinderen. Hij wekt een gevoel van veiligheid op, is een speelmaatje en kan helpen om op een veilige afstand oplossingen te bedenken voor lastige momenten, zoals een 'ongelukje' op het toilet of ruzie met een vriendje, in het dagelijks leven van een kind. Gedurende het hele schooljaar stromen 4-jarige kleuters in. Kinderen die tot januari instromen, kunnen op grond van hun ontwikkeling het schooljaar daarop in groep 2 geplaatst worden. Als zij zowel op cognitief als op sociaal emotioneel gebied eraan toe zijn, zal na overleg met de ouders, dit besluit genomen worden. Kinderen die deze stap nog niet aankunnen, of na januari instromen, zullen het schooljaar daarop (nog) in groep 1 zitten. Groep 3 t/m 8 Vanaf groep 3 werken we geleidelijk aan op een andere manier met kinderen. Ook de inrichting van de lokalen is anders. We gaan uit van een lessentabel van 25 uur per week. Die 25 uur verdelen we over de verschillende vakken, waarbij de nadruk ligt op de kernvakken: taal , lezen en rekenen. De vakken beter bekeken Godsdienstonderwijs/Catechese De school geeft godsdienstlessen aan de hand van de methode “Trefwoord’. Aan de hand van kringgesprekken, vrije verhalen, gedichten, liedjes, spelsuggesties enz. wordt een thema in de groepen uitgewerkt. De ervaring leert, dat ook kinderen die niet van huis uit bekend zijn met de Bijbelverhalen door deze aanpak worden aangesproken. Wereldoriëntatie Op De LinQ praten we op heel veel momenten met de kinderen over de wereld om ons heen en we brengen hen kennis bij over het heden en het verleden van de aarde. Het gaat hierbij niet alleen om feitenkennis, maar veel meer om het aanleren van een juiste houding ten opzichte van de natuur, volkeren in andere landen en onze voorouders. Door planmatig te werken en door het werken adhv thema’s, verwerven de leerlingen 21e-eeuwse-vaardigheden zoals bijvoorbeeld ‘onderzoek doen’, ‘samenwerken’ en ‘presenteren’.Dit ‘vak’ geven we vorm aan de hand van de leerlijnen van Blink. Actief burgerschap en sociaal emotionele ontwikkeling Het doel van actief burgerschap is dat leerlingen de kennis, houding en vaardigheden verwerven die nodig zijn om goed te kunnen functioneren in onze sociaal-culturele, politieke en economische samenleving. ‘Goed functioneren’ betekent actief meedoen, je medeverantwoordelijk voelen, een bijdrage leveren aan de leefomgeving en bereid zijn democratisch gedrag te vertonen. De methode ‘Vreedzame school’ geeft ons een schat aan handreikingen om in onze minimaatschappij (de school) te oefenen. De Vreedzame School gaat uit van een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor het omgaan met elkaar in de groep en op school. We leren hoe we met elkaar omgaan, hoe we elkaar aanspreken (opstekers en tips) en hoe we met conflicten omgaan. Hierbij is een belangrijke rol weggelegd voor de mediatoren. Dit zijn speciaal opgeleide kinderen uit groep 7 en 8. We hebben een gekozen leerlingenraad op De LinQ. Kinderen uit groep 5 t/m 8 mogen meedenken en praten over zaken, die direct betrekking hebben op de kinderen zelf. Te denken valt aan onderwerpen als: een nieuw speeltoestel, inrichting speelplaats, inrichting lokalen, schoolregels, thema schoolfeest etc..Naast onze lessen die wij geven vanuit de ‘Vreedzame school’, zijn verschillende onderwerpen in het kader van actief burgerschap geïntegreerd in verschillende lesmethoden.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Vakken geïntegreerd in spel
100%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
28%
Lezen
18.7%
Taal
13.3%
Overig
12%
Kunstzinnige en creatieve vorming
8%
Bewegingsonderwijs
8%
Wereldoriëntatie
4%
Levensbeschouwing
4%
Engelse taal
4%

Specialistische Ondersteuning op Basisschool De LinQ: Team van Experts

5

Taal en Rekenen: Expertise voor Academische Groei

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider De LinQ
Hoogbegaafdheid Specialist De LinQ
Gespecialiseerde Leesspecialist
Taal en Lees Tandem
Rekenen Tandem Specialist

Toelichting van de school:

Bij De LinQ geloven we in gedeelde verantwoordelijkheid voor de academische ontwikkeling van elk kind. Ons team werkt daarom in tandems: een gespecialiseerde taal- en leestandem, en een rekenteam. Deze collega's onderhouden nauwe banden met externe specialisten op het gebied van taal, lezen en rekenen. Daarnaast biedt Jong Leren, gevestigd in ons schoolgebouw, de Day a Week-school. De docent van deze groepen is een hoogbegaafdheidsspecialist en fungeert als waardevolle bron voor materiaal-, leer- en observatievragen met betrekking tot meer- en hoogbegaafdheid.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Welzijn Centraal

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist De LinQ
Intern Begeleider De LinQ
Schoolcoach De LinQ

Toelichting van de school:

Onze gedragsspecialist en intern begeleider bieden essentiële deskundigheid. Bovendien versterken we ons team met een toegewijde schoolcoach via ALTRA, die nauw verbonden is aan onze school. In groep 6 focussen we op persoonsvorming met de 'OOK-pedagogisch' training. Deze groepstraining bevordert belangrijke sociale vaardigheden zoals wederzijds respect, elkaar steunen, verantwoordelijkheid nemen voor eigen gedrag, actief luisteren en zelfacceptatie: 'Je bent goed zoals je bent'.

2

Gedrag en Taakaanpak: Effectieve Ondersteuning

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist De LinQ
Intern Begeleider De LinQ

Toelichting van de school:

Onze school beschikt over een gespecialiseerde gedragsexpert. Zij werkt nauw samen met onze intern begeleider aan leerlingendossiers waarbij gedrag een centrale rol speelt. Deze samenwerking garandeert een gerichte en effectieve aanpak voor elk kind.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Groei

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider De LinQ
Gekwalificeerde Vakleerkrachten Gymnastiek

Toelichting van de school:

Indien wij op Basisschool De LinQ een behoefte aan extra ondersteuning signaleren op het gebied van motorische of lichamelijke ontwikkeling, gaan we in gesprek met ouders. We bespreken dan gezamenlijk welke externe professionals, zoals huisartsen, schoolartsen of fysiotherapeuten, ingeschakeld kunnen worden om het kind optimaal te begeleiden.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Voor het toedienen van medicatie volgt De LinQ strikt het protocol 'Het verstrekken van medicijnen op verzoek'. Indien nodig, afhankelijk van de specifieke aandoening, ontvangen wij instructies van ouders of medisch geschoold personeel. De school behoudt te allen tijde het recht om met het College van Bestuur te overleggen over de grenzen van onze verantwoordelijkheden en mogelijkheden op dit gebied.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
12
Totaal specialisten
12
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Handarbeidlokaal
Day a Week-school
Peuterspeelzaal
Kinderdagverblijf
Gymzaal (op loopafstand)

Op Maat Gemaakte Ondersteuning voor Elke Leerling op De LinQ

Ontdek Hoe De LinQ Uw Kind Helpt Bloeien

Op De LinQ geloven we in het bieden van het beste onderwijs aan elke leerling. Als onderdeel van Samenwerkingsverband Passend Onderwijs Haarlemmermeer zetten we ons in om onderwijs te bieden dat aansluit bij de unieke behoeften van elk kind. Onze aanpak begint met een nauwe samenwerking met u als ouder en uw kind, de zogenaamde 'Triade'. Zodra uw kind is ingeschreven, starten we met het onderwijs. Merken we dat uw kind specifieke ondersteuning nodig heeft, dan gaan we hierover in gesprek. We stemmen het onderwijs af op de leer- en ontwikkelbehoeften, met als doel wat wenselijk en haalbaar is binnen onze schoolomgeving. Indien nodig, zoeken we samen met u naar de beste oplossing, ook buiten onze schoolgrenzen. Het samenwerkingsverband is hierin een belangrijke partner. Vaak kunnen we met onze eigen expertise de nodige extra begeleiding bieden, maar soms schakelen we ook externe specialisten in. Op De LinQ hebben we toegang tot diverse experts. Het Zorg Advies Team (ZAT), bestaande uit onze Intern Begeleider, directeur, een GGD-jeugdverpleegkundige en een schoolcoach van Altra, bespreekt leerlingen multidisciplinair. Dit team biedt waardevolle inzichten en adviezen. Daarnaast werken we nauw samen met ambulante begeleiders voor kinderen met specifieke taal- of spraakproblematiek, en met professionals zoals logopedisten, fysiotherapeuten, het Kabouterhuis en Sportservice Haarlemmermeer. Ons doel is 'onderwijs op maat', waarbij we continu zoeken naar manieren om verschillen in ontwikkelingsniveau binnen de klas te ondersteunen. Door extra uitleg, begeleiding door onze Leraarondersteuners of Onderwijsassistenten, of door het aanbod aan te passen, zorgen we ervoor dat elk kind zich optimaal kan ontwikkelen. We betrekken u als ouders vroegtijdig bij dit proces om samen de juiste aanpak te kiezen voor de best mogelijke ondersteuning van uw kind.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: Continu Verbeteren bij De LinQ

Wat zijn de kernambities van ons schoolplan?

Bij De LinQ streven we continu naar onderwijsverbetering door middel van effectieve lesmethoden, deskundig personeel en nauwgezette monitoring van leerlingresultaten. Ons schoolplan is de leidraad voor deze ontwikkeling. Voor het schooljaar 2023-2024 richten we ons op het voortbouwen op de successen van het voorgaande jaar, met specifieke aandacht voor 'Spelend Leren', 'Taal & Lezen' en 'Rekenen'. Daarnaast investeren we actief in onze professionele leergemeenschap en nemen we deel aan Plan-C, een innovatief pilotproject in de Haarlemmermeer gericht op vernieuwende onderwijsorganisatie. Kwaliteitsverbetering door Innovatieve Lesmethoden We selecteren lesmaterialen zorgvuldig, zodat deze aansluiten bij de diverse leerbehoeften van onze leerlingen en onze kernwaarden. Onze methoden bieden zowel uitdaging voor snelle leerlingen als extra ondersteuning voor leerlingen die extra oefening nodig hebben. Tevens waarborgen we dat alle lesmaterialen voldoen aan de officiële kerndoelen van het onderwijs. Kwaliteitsverbetering door Toegewijde Onderwijsprofessionals De expertise en betrokkenheid van onze leerkrachten vormen de kern van ons onderwijs. Zij zorgen voor een zinvolle toepassing van lesmethoden en stimuleren een collaboratieve werkomgeving. Om relevant te blijven in een veranderende maatschappij, volgen onze leerkrachten voortdurend nieuwe ontwikkelingen, nemen deel aan teamgerichte en individuele nascholing en verdiepen zich in vakliteratuur. Kwaliteitsverbetering door Resultaatgericht Leerlingvolgsysteem Ons leerlingvolgsysteem (LVS) is essentieel voor het monitoren en verbeteren van de onderwijsleerresultaten. Het IEP LVS biedt gedetailleerde inzichten in de academische, sociale en persoonlijke ontwikkeling van elke leerling, zowel individueel als op groepsniveau. De resultaten stellen ons in staat om het onderwijs optimaal af te stemmen. Het IEP LVS omvat naast academische prestaties (taal en rekenen, gekoppeld aan referentieniveaus) ook instrumenten voor sociale en emotionele ontwikkeling en creativiteit. Leerlingen vullen deze zelf in, wat leidt tot een holistisch beeld van hun groei. Kenmerken van het IEP LVS Het digitale IEP LVS biedt leerkrachten directe toegang tot resultaten voor snelle interventies. Het systeem is ontworpen om leerlingen optimaal te laten presteren, met visueel aantrekkelijke en leeftijdsadequate vraagstellingen. De context van de vragen, zoals skeeleren of schoolkampen, sluit aan bij de belevingswereld van de leerlingen. Bij afwijkende toetsresultaten analyseren we de oorzaken en implementeren we gerichte aanpassingen in ons onderwijs en de aanpak van leerkrachten. Dit gebeurt op basis van zelfevaluaties, waarbij we op individueel, groeps- en schoolniveau de voortgang bespreken en waar nodig interventies plegen.

Hoe realiseren we onze onderwijsdoelen?

Onze jaarlijkse onderwijsdoelen worden teambreed besproken en vastgesteld, waarbij ook de Medezeggenschapsraad (MR) wordt geïnformeerd en betrokken. Eindevaluaties worden eveneens teambreed geanalyseerd, waarna de MR op de hoogte wordt gebracht en de voorgenomen doelen voor het volgende schooljaar worden besproken. De MR heeft in het schooljaar 2022-2023 een uitgebreid document ontvangen met de evaluatiegegevens en de daaruit voortvloeiende doelstellingen, inclusief de gelegenheid voor het stellen van vragen. Onze leerresultaten worden gedurende het schooljaar meerdere malen geëvalueerd en vormen de basis voor onze lesplanningen. We hanteren een gestructureerde cyclus voor het bespreken van opbrengsten: DATA - DUIDEN - DOELEN - DOEN. Daarnaast maken we gebruik van diverse instrumenten voor schoolbrede kwaliteitsborging en bijstelling van doelen: * Audit-systeem: Op aanvraag of volgens planning. * Jaarlijkse schoolzelfevaluatie: Gebaseerd op de indicatoren van de onderwijsinspectie. * Jaarlijks schoolbezoek door het College van Bestuur.

Downloaden

Starten op De LinQ: Welkom bij ons jonge kind programma

Toelichting van de school

Op basisschool De LinQ in Nieuw-Vennep verwelkomen we jonge kinderen met een zorgvuldige instroom. Kinderen die jarig zijn tijdens de zomervakantie starten op de eerste schooldag van het nieuwe schooljaar. Voor kinderen die jarig zijn tussen de zomer- en herfstvakantie geldt dat ze welkom zijn vanaf de eerste schooldag van het nieuwe schooljaar. Verjaardagen tussen de herfst- en kerstvakantie geven recht op start na de herfstvakantie. Kinderen die na de kerstvakantie jarig zijn, beginnen de dag nadat ze vier jaar zijn geworden. Om de overgang soepel te laten verlopen, organiseren we in overleg met de leerkrachten van groep 1 speciale wenmomenten voorafgaand aan de start. Bovendien vindt er een uitgebreid kennismakingsgesprek plaats met de toekomstige leerkracht(en). Onze kleuterbouw is ingericht met homogene groepen, wat betekent dat kinderen in groep 1 en groep 2 apart les krijgen. Dit bevordert een gestructureerde leeromgeving die is afgestemd op de specifieke ontwikkelingsfase van jonge kinderen.

Veelgestelde vragen

Biedt Basisschool De LinQ aanvullende programma's voor kleuters?

Ja, Basisschool De LinQ biedt diverse extra ondersteuning en programma's speciaal voor jonge kinderen om hun ontwikkeling optimaal te stimuleren.

Ja, Basisschool De LinQ biedt diverse extra ondersteuning en programma's speciaal voor jonge kinderen om hun ontwikkeling optimaal te stimuleren.

Kinderopvang in Nieuw-Vennep
Peuteropvang en Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE)

Met welke partners werkt De LinQ samen voor het jonge kind?

Basisschool De LinQ werkt nauw samen met gerenommeerde partners zoals HappyKids en SKH De Heksenketel om een breed scala aan faciliteiten en educatieve programma's voor jonge kinderen aan te bieden.

Basisschool De LinQ werkt nauw samen met gerenommeerde partners zoals HappyKids en SKH De Heksenketel om een breed scala aan faciliteiten en educatieve programma's voor jonge kinderen aan te bieden.