
Het team van Basisschool KLA4 in Leusden
Current section: teamZie hier hoe het team van Basisschool KLA4 is samengesteld
Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Basisschool KLA4. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.
Hoe goed past Basisschool KLA4 bij jullie?
Ontdek hoe goed Basisschool KLA4 bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?
Bij Basisschool KLA4 zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.
Verdeling man/vrouw laden...
Vergelijking man-vrouw verdeling
Onze school heeft met 88.2% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Wat is de leeftijd van de teamleden?
De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Basisschool KLA4. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.
Leeftijdsverdeling laden...
Leeftijdsverdeling van het team
De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?
Bij Basisschool KLA4 werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.
Functiegroepen laden...
Verdeling van functiegroepen
De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.
Deze school
Vakleerkrachten op deze school
Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Basisschool KLA4 gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.
Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over vakleerkrachten.
Deskundige Invallers: Zo Zorgen Wij Voor Continuïteit op KLA4
Bij Basisschool KLA4 streven we naar een ononderbroken leerervaring voor al onze leerlingen. Mocht een leerkracht onverhoopt afwezig zijn door ziekte of verlof, dan hebben wij een zorgvuldig opgesteld protocol om de beste vervanging te garanderen. Onze prioriteit ligt bij het snel vinden van een geschikte leerkracht. We benaderen potentiële invallers in een vastgestelde volgorde, beginnend met collega's binnen de school en onze eigen parttimers. Vervolgens schakelen we onze gezamenlijke invalpool (PIO Personeel) in. Indien nodig, verkennen we ook interne oplossingen zoals het inzetten van stagiaires onder deskundige begeleiding, het intern herverdelen van taken of het tijdelijk splitsen van klassen over andere groepen. In zeldzame gevallen waarin geen van deze opties succesvol is, en een langdurige afwezigheid van een leerkracht de continuïteit bedreigt, kunnen we genoodzaakt zijn ouders te informeren over tijdelijke thuissituaties. Dit is echter een uitzondering die we tot het uiterste proberen te vermijden. Bij langdurige afwezigheid evalueren we elke situatie individueel om de educatieve continuïteit en het welzijn van zowel leerlingen als personeel te waarborgen.
Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?
Toelichting van de school
KLA4 is per 1 augustus 2016 een gecertificeerde TOM school.
Groeperingsvormen
Individuele Begeleiding en Extra Ondersteuning op Basisschool KLA4
Ons Toegewijde Ondersteuningsbeleid Uitgelegd
Het team
Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.