Basisschool Jenaplanschool Gorkum in Gorinchem

Het team van Jenaplanschool Gorkum in Gorinchem

Current section: team
Traverse 18
4207 Gorinchem

Zie hier hoe het team van Jenaplanschool Gorkum is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Jenaplanschool Gorkum. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Jenaplanschool Gorkum bij jullie?

Ontdek hoe goed Jenaplanschool Gorkum bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Jenaplanschool Gorkum zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 100% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (100%)
Man (0%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Jenaplanschool Gorkum. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (23.1%)
25-35 jaar (23.1%)
35-45 jaar (7.7%)
45-55 jaar (15.4%)
55-65 jaar (30.8%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Jenaplanschool Gorkum werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (76.9%)
Direct ondersteunend personeel (7.7%)
Indirect ondersteunend personeel (7.7%)
Management (7.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Jenaplanschool Gorkum gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van leerkrachten op Jenaplanschool Gorkum: Continuïteit verzekerd

Op Jenaplanschool Gorkum zorgen we voor een soepele gang van zaken, ook bij afwezigheid van onze stamgroepleiders. Bij ziekte of gepland verlof zetten we primair in op interne vervanging. Dit betekent collega-stamgroepleiders, onderwijsassistenten of geschikte stagiaires. Zo bieden we de kinderen vertrouwde gezichten en behouden we de veilige leeromgeving. Is interne vervanging niet direct mogelijk, dan zoeken we per specifieke situatie naar de beste oplossing. Dit kan betekenen dat groepen tijdelijk samengevoegd worden, of dat een teamlid ondersteuning biedt aan meerdere stamgroepen. Flexibiliteit binnen ons team is hierbij essentieel. Onze prioriteit ligt bij het waarborgen van de continuïteit van het onderwijs voor alle leerlingen. Mocht er onverhoopt toch een situatie ontstaan die afwijkt van de reguliere planning, dan informeren wij u als ouders proactief en transparant. Meer weten over ons onderwijs en hoe wij omgaan met dagelijkse uitdagingen? Neem gerust contact op met Jenaplanschool Gorkum in Gorinchem.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Kinderen op onze school worden geplaatst in een stamgroep. Dat is niet zomaar een groep kinderen op basis van leeftijd of leerjaar. In een stamgroep zitten kinderen van verschillende leeftijden en niveaus bij elkaar – bijvoorbeeld in een onderbouw- of middenbovenbouwgroep. Je zit dus niet “in groep 5”, maar in een middenbouwstamgroep of bovenbouwstamgroep.

Groeperingsvormen

Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek Ons Team van Ondersteunende Specialisten op Jenaplanschool Gorkum

4

Taal en Rekenen: Fundament voor Leren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist

Toelichting van de school:

Op Jenaplanschool Gorkum excelleren we in het bieden van gerichte taal- en rekenondersteuning, volledig geïntegreerd binnen ons Jenaplanonderwijs. Wij geloven in het ontwikkelen van zelfstandigheid, samenwerking en verantwoordelijkheid, en dit vertaalt zich in onze aanpak voor taal en rekenen. Onze aanpak is gericht op differentiatie. Met een uniek instructiemodel bieden we les op verschillende niveaus, waarbij kleine instructiegroepen de mogelijkheid bieden om optimaal aan te sluiten bij de individuele leerbehoeften. In de onderbouw integreren we rekenonderwijs in thematische projecten. Vanaf groep 4 gebruiken we effectieve methodes zoals Getal & Ruimte Junior voor rekenen en Taal op Maat en Spelling op Maat voor taalontwikkeling. Begrijpend lezen wordt zoveel mogelijk gekoppeld aan betekenisvolle projecten. Preventieve ondersteuning is essentieel. Bij de eerste signalen van leerproblemen grijpen we direct in. Voor lezen zetten we het bewezen succesvolle programma Bouw! in. Bij rekenen focussen we op het automatiseren van basisvaardigheden, zoals tafels en getalrelaties, om een solide basis te leggen. Voor intensieve begeleiding (zorgniveaus 2 en 3) bieden we extra ondersteuning, zowel binnen als buiten de groep. Dit gebeurt met extra modules en individueel maatwerk, afgestemd op specifieke taal- en rekenbehoeften. Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, zowel bij een ontwikkelingsvoorsprong als bij achterstanden, stellen we in overleg met ouders een OntwikkelingsPerspectiefPlan (OPP) op. Dit plan biedt een duidelijke route voor hun academische groei. Onze expertise wordt versterkt door een toegewijd team, waaronder een intern begeleider die de zorgstructuur coördineert en teamleden met specialisaties in taal, rekenen, gedrag en hoogbegaafdheid. Zij ondersteunen niet alleen leerlingen, maar coachen ook collega's. Bovendien werken we samen met het samenwerkingsverband Driegang, schoolmaatschappelijk werk, het jeugdteam en externe bureaus voor dyslexie, logopedie en Cesartherapie, om een compleet ondersteuningsnetwerk te garanderen.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Welzijn als Basis

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Jenaplanschool Gorkum hecht enorm veel waarde aan het sociaal-emotioneel welzijn van onze leerlingen, naast hun academische vooruitgang. Onze Jenaplanvisie en kernwaarden – authenticiteit, respect, samenwerking en betrokkenheid – vormen de basis voor onze gestructureerde aanpak. We creëren een veilige en positieve leeromgeving waar elk kind zich gezien en gewaardeerd voelt. De stamgroepstructuur, dagelijkse kringgesprekken en onze omgangsvormen bevorderen sociale vaardigheden, respect voor verschillen en effectieve samenwerking. Kinderen leren hun mening te uiten en actief te luisteren naar elkaar. Sociaal-emotioneel leren (SEL) is verweven in ons dagelijks onderwijs met de methode Kwink. Deze methode ondersteunt de ontwikkeling van zelfvertrouwen, sociale competenties, empathie en zelfbeheersing. De Gouden Weken aan het begin van het jaar en de Zilveren Weken na de kerstvakantie versterken de groepsdynamiek en het groepsgevoel. We monitoren de sociaal-emotionele ontwikkeling nauwgezet via dagelijkse observaties van stamgroepleiders, het leerlingvolgsysteem IEP Hart & Handen en Kindbegrip in ParnasSys. Deze inzichten bespreken we in teamoverleggen en vertalen we naar passende ondersteuning. Vanaf groep 4 stimuleren we eigenaarschap door middel van kindgesprekken en portfolio's. Hierin reflecteren leerlingen op hun leerproces en persoonlijke groei, wat hun zelfinzicht vergroot en hen leert verantwoordelijkheid te nemen voor hun ontwikkeling. Ons team omvat sociale veiligheidscoördinatoren en een intern begeleider die gespecialiseerd zijn in sociaal-emotionele vraagstukken. We werken nauw samen met schoolmaatschappelijk werk en externe experts via het samenwerkingsverband Driegang, waaronder gedragsspecialisten en orthopedagogen. Ook het sociaal team en jeugdteam van de gemeente kunnen worden ingeschakeld voor complexe situaties. Zo waarborgen we een stevige sociale basis voor optimale groei.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Leren Leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider

Toelichting van de school:

Bij Jenaplanschool Gorkum leren kinderen niet alleen de lesstof, maar ook hoe ze effectief kunnen leren. Goede werkhouding, plannen, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen zijn cruciale vaardigheden die we actief stimuleren binnen ons Jenaplanonderwijs. Vanaf de onderbouw werken we aan zelfstandigheid. Kinderen leren door spel en opdrachten op maat, en vanaf groep 3 gebruiken ze weekplannen om keuzes te maken, te plannen en eigenaarschap te nemen over hun werk. Dit legt een sterke basis voor toekomstig succes. Onze gestructureerde dagindeling met kring, werk, spel en viering biedt rust en voorspelbaarheid. Dit helpt kinderen om zelfstandig taken te starten, om te gaan met wachttijden en taken af te ronden, wat essentieel is voor kinderen die extra structuur nodig hebben. Reflectie en zelfinzicht worden gestimuleerd via kindgesprekken, portfolio's en klassikale reflectiemomenten. Kinderen leren hun eigen gedrag en werkhouding te evalueren, wat leidt tot continue verbetering. Indien nodig bieden we extra ondersteuning bij gedrag of werkhouding, in nauw overleg met ouders. Voor meer complexe vragen bundelen we expertise in het SchoolOndersteuningsteam (SOT), waar de intern begeleider, schoolmaatschappelijk werk en gedragsdeskundigen samenwerken aan optimale oplossingen, eventueel met externe hulp. Onze school beschikt over een gedragsspecialist die collega's ondersteunt bij specifieke hulpvragen. Het SOT komt regelmatig bijeen om leerlingen te bespreken die extra begeleiding behoeven. Praktische hulpmiddelen zoals time-timers en rustige werkplekken faciliteren concentratie. Door deze aanpak ontwikkelen kinderen taakgerichtheid, zelfstandigheid en sociale vaardigheden in een veilige en stimulerende omgeving.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Fysiotherapeut
Logopedist

Toelichting van de school:

Jenaplanschool Gorkum bevordert de algehele ontwikkeling, inclusief de motorische en lichamelijke aspecten. Beweging is cruciaal voor zelfvertrouwen, sociale interactie en schoolplezier, en sluit naadloos aan bij ons Jenaplanconcept van hoofd, hart en handen. Alle groepen ontvangen vakbekwame gymlessen van onze gespecialiseerde vakleerkracht gymnastiek. Voor de jongste leerlingen is er dagelijks extra ruimte voor buiten spelen, wat essentieel is voor hun motorische ontwikkeling. De gymlessen focussen op zowel bewegingsvaardigheid als belangrijke sociale aspecten zoals samenwerken en omgaan met winst en verlies. Onze stamgroepleiders observeren de motorische ontwikkeling nauwlettend en bespreken bevindingen met de intern begeleider. Bij signalen van uitdagingen op het gebied van fijne of grove motoriek, ondernemen we proactief actie. We zijn verheugd om twee zorgprofessionals in huis te hebben: Cesartherapeut Daan Dekker en Logopedist Noor van der Donck. Zij zijn wekelijks op vrijdagen aanwezig om kinderen met motorische uitdagingen, houdingsproblemen, bewegingsangst, spraakontwikkeling of mondmotoriek te ondersteunen. Deze begeleiding vindt plaats na verwijzing en in nauw overleg met ouders. Voor kinderen met specifieke lichamelijke beperkingen werken we samen met ouders om noodzakelijke aanpassingen te realiseren, binnen de mogelijkheden van ons team en de schoolomgeving. Onze samenwerking met externe partijen, zoals de jeugdarts (Jong JGZ) voor screenings en het samenwerkingsverband Driegang voor aanvullende ondersteuning, garandeert een compleet pakket aan zorg. Indien nodig verwijzen we door naar externe specialisten. Zo zorgen we ervoor dat elk kind zich fysiek sterk en vrij kan ontwikkelen.

0

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Jenaplanschool Gorkum hanteert een strikt protocol voor medisch handelen en persoonlijke verzorging, gericht op maximale veiligheid en professionele samenwerking. Hoewel we primair een onderwijsinstelling zijn, bieden we waar mogelijk ondersteuning in afstemming met ouders en externe professionals. Ons schoolbeleid volgt het protocol medisch handelen van Stichting OVO, dat duidelijke richtlijnen geeft voor medicatieverstrekking, allergieën, noodsituaties en eerste hulp. Leerkrachten voeren uitsluitend handelingen uit waarvoor zij bevoegd zijn en met schriftelijke ouderlijke toestemming. Voor kinderen met medische behoeften maken we gedetailleerde afspraken met ouders en eventuele hulpverleners. Deze afspraken, die vastleggen wat de school kan bieden en wat er nodig is, worden schriftelijk vastgelegd om duidelijkheid en continuïteit te garanderen. Hoewel de school geen gespecialiseerde medische voorzieningen kan bieden, zijn we oplossingsgericht. We bekijken per situatie wat haalbaar is binnen onze faciliteiten en teamcapaciteit. Het is belangrijk om de grenzen van onze dienstverlening te benoemen. De school biedt primair onderwijs en kan geen passende ondersteuning bieden aan kinderen die dagelijkse 1-op-1 medische begeleiding, gespecialiseerde zorg voor blindheid of doofheid (tenzij extern volledig geregeld), intensieve communicatieondersteuning, medische zorg door verpleegkundigen, of intensieve persoonlijke verzorging vereisen. Deze zorgvuldige werkwijze zorgt ervoor dat kinderen met beperkte medische ondersteuningsvragen veilig en volwaardig kunnen deelnemen aan ons onderwijs, binnen de gestelde kaders en mogelijkheden.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
12
Totaal specialisten
12
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Gymlokaal
Een grote gemeenschappelijke ruimte (de kuil)

Extra Ondersteuning voor Elk Kind op Jenaplanschool Gorkum

Onze Visie op Leerlingbegeleiding

Toekomstig Aanbod aan Extra Ondersteuning op Jenaplanschool Gorkum Op Jenaplanschool Gorkum geloven we in de optimale ontwikkeling van elk kind. Sommige leerlingen hebben daarbij extra begeleiding nodig. Wij zetten ons volledig in om deze kinderen de best mogelijke ondersteuning te bieden. Daarom hebben we voor de komende jaren ambitieuze doelen gesteld om onze zorgstructuur en onderwijsaanbod verder te versterken. Een Sterke en Duidelijke Zorgstructuur We zorgen voor een snelle signalering van onderwijsbehoeften door middel van observaties, toetsresultaten en nauwe communicatie met kinderen en ouders. Indien nodig stellen we een individueel ontwikkelingsplan (OPP) op, waarin we samen met u doelen en de aanpak vastleggen voor een succesvolle schoolloopbaan. Continu Geschoolde Leerkrachten voor Passend Onderwijs Onze leerkrachten investeren voortdurend in hun professionele ontwikkeling. Dit stelt hen in staat om effectief in te spelen op diverse onderwijsbehoeften. Ze leren geavanceerde methoden voor het analyseren van toetsgegevens, het begeleiden van leerlingen met specifieke uitdagingen zoals hoogbegaafdheid of gedragsproblemen, en het coachen van kinderen in zelfreflectie en eigenaarschap van hun leerproces. Verrijkende Uitdagingen voor Hoogbegaafde Leerlingen Voor onze leerlingen die meer uitdaging nodig hebben, breiden we ons aanbod binnen de klascontinuüm uit. We zorgen voor tijdige identificatie en bieden een programma dat aansluit bij hun unieke talenten en leersnelheid. Onze gespecialiseerde interne ondersteuning helpt het team met gerichte trainingen en verrijkend lesmateriaal. Focus op Sociaal-Emotionele Ontwikkeling Een prettige en veilige leeromgeving is essentieel voor succes. Met de methode Kwink en onze deskundige leerkrachten bevorderen we een positief klassenklimaat. We monitoren de sociaal-emotionele welzijn van onze leerlingen via gesprekken en vragenlijsten, zodat we proactief kunnen handelen bij eventuele behoeften. Versterkte Samenwerking met Peuterspeelzalen We verkennen de mogelijkheden om de samenwerking met lokale peuterspeelzalen te optimaliseren. Dit initiatief beoogt een vroegtijdige herkenning van ontwikkelingsbehoeften bij jonge kinderen, wat een soepele overgang naar de basisschool en gerichte ondersteuning al vóór groep 1 mogelijk maakt. Transparant Aannamebeleid voor Nieuwe Leerlingen Om een optimale match te garanderen, ontwikkelen we een helder aannamebeleid. Dit beleid zorgt voor duidelijkheid voor zowel ouders als school, en stelt ons in staat weloverwogen beslissingen te nemen die passen bij de capaciteiten en de onderwijskundige visie van Jenaplanschool Gorkum. Continue Groei in Zorg en Onderwijs Met deze ambitieuze plannen blijven we ons ontwikkelen in de zorg voor onze leerlingen. Wij zijn ervan overtuigd dat elk kind zijn eigen talenten heeft en zich op zijn of haar eigen tempo kan ontplooien. Samen met u, als ouders, zorgen we ervoor dat ieder kind zich gezien, gehoord en gesteund voelt op onze school.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Jenaplanschool Gorkum: Kwaliteitszorg en Visie voor de Toekomst

Wat zijn de kernambities in ons Jenaplan Schoolplan 2024-2027?

Ons schoolplan 2024-2027 legt de basis voor de verdere ontwikkeling van ons Jenaplanonderwijs. De ambities zijn gericht op de behoeften van kinderen in de huidige en toekomstige maatschappij. We focussen op vier essentiële pijlers: het versterken van onze onderwijskwaliteit, het vergroten van het eigenaarschap bij kinderen, het cultiveren van een lerende en reflectieve teamcultuur, en het verdiepen van de samenwerking met ouders en externe partners. Om deze doelen te realiseren, hanteren we een planmatige aanpak met kwaliteitskaarten, cyclische evaluaties (PDCA-cyclus), kindportfolio's en regelmatige team- en oudergesprekken. Door continue reflectie en bijsturing zorgen we dat onze visie levend blijft en zichtbaar wordt in de dagelijkse praktijk. Onze slogan ‘Samen toekomstgericht groeien’ benadrukt de gezamenlijke inspanning om betekenisvol onderwijs te creëren dat kinderen voorbereidt op de toekomst. Burgerschapsvorming is integraal onderdeel van ons Jenaplanconcept. Sinds 1 augustus 2021 is deze wettelijke opdracht verder aangescherpt. Wij bieden kinderen een stimulerende omgeving waar ze oefenen met democratisch handelen, respectvol omgaan met diversiteit en verantwoordelijkheid nemen. Dit sluit perfect aan bij onze missie om kinderen te leren samenleven en actief deel te laten nemen aan de maatschappij.

Hoe realiseert Jenaplanschool Gorkum de gestelde onderwijsdoelen?

De ambities uit het schoolplan zijn vertaald naar concrete jaarplannen, die de doelen over meerdere schooljaren spreiden voor duurzame verbetering. Elk teamlid weet waar de focus ligt, met werkgroepen en aangewezen verantwoordelijken die de uitvoering coördineren. De directie onderhoudt nauw contact via regelmatige evaluatiegesprekken. Dit zorgt voor proactieve bijsturing en een continue, gerichte ontwikkeling van de school. Door deze gestructureerde aanpak maken we ambities tastbaar en bereikbaar, en bouwen we samen aan een toekomstbestendige schoolomgeving. Specifieke resultaten op het gebied van burgerschapsvorming omvatten: kinderen die succesvol samenleven in diversiteit en respect tonen voor verschillen; kinderen die een eigen mening ontwikkelen en deze respectvol uiten en bevragen; kinderen die verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen acties en die van de groep; en kinderen die ervaring opdoen met democratische besluitvorming via kringgesprekken, projecten en vieringen. Deze doelen worden ondersteund door onze stamgroepstructuur, wereldoriëntatie, het ritmische weekplan, methodes zoals Kwink, kindgesprekken en het bevorderen van eigenaarschap in het leerproces.

Voorzieningen voor Jonge Kinderen bij Jenaplanschool Gorkum

Toelichting van de school

Jenaplanschool Gorkum faciliteert een naadloze overgang voor jonge kinderen door een hechte samenwerking met De Kinderkamer Vuren. Deze ervaren kinderopvangorganisatie verzorgt zowel voorschoolse opvang als buitenschoolse opvang (BSO) binnen onze vertrouwde schoolomgeving. Onze samenwerking kenmerkt zich door een laagdrempelige en warme benadering. Regelmatige afstemming tussen school en opvang zorgt ervoor dat kinderen een consistente en veilige ervaring hebben. Ze blijven omringd door bekende gezichten en vriendjes, wat bijdraagt aan een gevoel van geborgenheid. De Kinderkamer Vuren biedt een gevarieerd activiteitenprogramma dat aansluit bij de leefwereld van jonge kinderen. Voor ouders biedt deze geïntegreerde aanpak rust en gemak, omdat opvang en onderwijs effectief onder één dak worden aangeboden. Ontdek de voordelen van een geïntegreerd aanbod voor uw kind op Jenaplanschool Gorkum.

Veelgestelde vragen

Biedt Jenaplanschool Gorkum extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Jenaplanschool Gorkum biedt geen specifieke extra programma's voor jonge kinderen buiten de reguliere groep 1 en 2. Wel zorgen wij voor een optimale overgang van en naar de opvang. Onze focus ligt op een soepele integratie binnen de school. Dit garandeert een vertrouwde omgeving voor alle jonge leerlingen.

Met welke kinderopvangorganisatie werkt Jenaplanschool Gorkum samen?

Jenaplanschool Gorkum werkt nauw samen met De Kinderkamer Vuren. Deze organisatie biedt professionele voorschoolse en buitenschoolse opvang. De samenwerking zorgt voor een prettige en consistente dagindeling voor uw kind. Meer informatie vindt u op www.kinderkamer-vuren.nl.

Jenaplanschool Gorkum werkt nauw samen met De Kinderkamer Vuren. Deze organisatie biedt professionele voorschoolse en buitenschoolse opvang. De samenwerking zorgt voor een prettige en consistente dagindeling voor uw kind. Meer informatie vindt u op www.kinderkamer-vuren.nl.

Team | Jenaplanschool Gorkum in Gorinchem | [2025] Schoolregister