Basisschool CBS De Vuurtoren in Den Haag

Het team van CBS De Vuurtoren in Den Haag

Current section: team
Stevinstraat 65 E
2587 Den Haag

Zie hier hoe het team van CBS De Vuurtoren is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van CBS De Vuurtoren. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past CBS De Vuurtoren bij jullie?

Ontdek hoe goed CBS De Vuurtoren bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij CBS De Vuurtoren zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 66.7% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.9% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (66.7%)
Man (33.3%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.9%)
Man (17.1%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij CBS De Vuurtoren. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (5.9%)
25-35 jaar (17.6%)
35-45 jaar (29.4%)
45-55 jaar (29.4%)
55-65 jaar (11.8%)
&ge;65 jaar (5.9%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (24.8%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (18.1%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij CBS De Vuurtoren werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (60%)
Direct ondersteunend personeel (26.7%)
Indirect ondersteunend personeel (6.7%)
Management (6.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor CBS De Vuurtoren gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 3 t/m 8

Lezen
31.9%
Rekenen/wiskunde
24%
Wereldoriëntatie
14.4%
Kunstzinnige en creatieve vorming
11.6%
Levensbeschouwing
9.6%
Bewegingsonderwijs
7.2%
Engelse taal
1.2%

Professionele Ondersteuning voor Elke Leerling op CBS De Vuurtoren

Ons Beleid voor Leerlingondersteuning Toegelicht

Op CBS De Vuurtoren zetten we ons dagelijks in voor de optimale ontwikkeling van al onze leerlingen. We erkennen dat sommige kinderen extra begeleiding nodig hebben om hun volledige potentieel te bereiken. Hoewel onze school beschikt over gekwalificeerde Remedial Teachers (RT-ers), is de huidige formatie niet toereikend om deze specialisten structureel in te zetten voor alle leerlingen die mogelijk baat zouden hebben bij extra ondersteuning. We onderzoeken continu hoe we, binnen de gestelde kaders, de best mogelijke hulp kunnen bieden en zoeken naar oplossingen om de beschikbare expertise optimaal te benutten voor onze leerlingen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.