Basisschool Openbare basisschool De Catamaran in Capelle aan den IJssel

Het team van Openbare basisschool De Catamaran in Capelle aan den IJssel

Current section: team
Maria Daneelserf 22-24
2907 Capelle aan den IJssel

Zie hier hoe het team van Openbare basisschool De Catamaran is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare basisschool De Catamaran. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare basisschool De Catamaran bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare basisschool De Catamaran bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare basisschool De Catamaran zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 91.7% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.9% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (91.7%)
Man (8.3%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.9%)
Man (17.1%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare basisschool De Catamaran. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (9.1%)
25-35 jaar (18.2%)
35-45 jaar (18.2%)
45-55 jaar (27.3%)
55-65 jaar (27.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (24.8%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (18.1%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare basisschool De Catamaran werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (66.7%)
Direct ondersteunend personeel (25%)
Management (8.3%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare basisschool De Catamaran gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Leerkrachtvervanging op Basisschool De Catamaran

Bij Openbare Basisschool De Catamaran streven we naar een stabiele en hoogwaardige leeromgeving voor alle leerlingen. Onze school biedt uitstekend basis-onderwijs aan 176 leerlingen in Capelle aan den IJssel. Wanneer een leerkracht door ziekte of gepland verlof afwezig is, zet de directie zich volledig in om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Het huidige lerarentekort vormt een landelijke uitdaging, en ook wij ervaren de impact hiervan. Om deze reden maakt Basisschool De Catamaran, als onderdeel van het BLICK bestuur, optimaal gebruik van het speciaal opgerichte Flexteam. Dit team bestaat uit ervaren invallers die flexibel inzetbaar zijn. Bovendien zijn er duidelijke afspraken met onze toegewijde parttime-collega's om bij te springen wanneer nodig, zodat de werkdruk voor het aanwezige team beheersbaar blijft. In uitzonderlijke gevallen, wanneer directe vervanging niet mogelijk is, kan een klassengroep tijdelijk worden verdeeld over andere groepen. De leerlingen werken dan onder begeleiding van een zelfstandig werkprogramma in een gastgroep. Dit biedt hen de mogelijkheid om zelfstandig aan opdrachten te werken, maar vaak worden ze ook actief betrokken bij de creatieve en educatieve activiteiten van de ontvangende groep. Indien deze opties ontoereikend zijn, kan het voorkomen dat we ouders met een voorafgaande melding vragen om hun kind(eren) thuis op te vangen. Voor kinderen die niet thuis kunnen worden opgevangen, wordt een oplossing op school gevonden. Zij worden dan als gastleerling in een andere groep geplaatst, waar zij hun schoolwerk kunnen voortzetten. Ondanks de aanhoudende uitdagingen van het lerarentekort, zetten alle medewerkers van Basisschool De Catamaran zich met hart en ziel in om de hoogst mogelijke kwaliteit en continuïteit van ons onderwijs te garanderen. Uw begrip en medewerking zijn hierbij van onschatbare waarde.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

In schooljaar 2025-2026 starten we met 2 gecombineerde kleutergroepen 1-2 en 6 enkelvoudige groepen 3 t/m 8. In totaal hebben we 8 groepen.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek Ons Deskundig Ondersteuningsteam op Basisschool De Catamaran

6

Taal en Rekenen: Fundamenten voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Gerichte Ondersteuning
Remedial Teacher voor Extra Studiehulp
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid voor Uitdaging
Onderwijsassistenten met Tutorlezen (Digitaal)
Samenwerking met BLICK Expertise voor Taal en Rekenen
Samenwerking met Koninklijke Auris voor Taalontwikkelingsstoornissen (TOS)

Toelichting van de school:

Op obs De Catamaran werken onze specialisten voor taal en rekenen nauw samen met de intern begeleider, die tevens fungereert als remedial teacher. Samen met de directie sturen zij de onderwijsassistenten aan. Deze assistenten bieden essentiële ondersteuning, zowel in als buiten de klas, en begeleiden kinderen individueel of in kleine groepjes. Ze faciliteren preteaching, bieden uitdagendere leerstof en maken gebruik van innovatieve digitale programma's zoals BOUW! Tutorlezen, Rekentuin en Taalzee. Ons team neemt actief deel aan ontwikkelgroepen, leerkringen en kennisnetwerken van BLICK en het Samenwerkingsverband aan den IJssel, wat zorgt voor continue professionele groei. We onderhouden een sterke band met de Bibliotheek op school voor leesbevordering. Door middel van leerteams, collegiaal overleg en consultaties binnen de school versterken we elkaars expertise. Onze kleuterleerkrachten beschikken over jarenlange ervaring en blijven op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in het jonge kind onderwijs. Twee kleuterleerkrachten volgen in het schooljaar 2025-2026 een verdiepende scholing over 'Spel en spelen met kleuters'. De coördinator van het rekenteam volgt in het schooljaar 2026-2027 een gespecialiseerde opleiding om het rekenonderwijs op onze school verder te optimaliseren. Taal en lezen worden breed aangepakt, inclusief spelling en begrijpend lezen, met de implementatie van twee nieuwe methoden. Ook besteden we extra aandacht aan meertalige kinderen (NT2) en kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS). Indien nodig werken we samen met taalklassen in Capelle aan den IJssel, het RID en Kidzwijs. Onze specialist meer- en hoogbegaafdheid stimuleert uitdagende leertrajecten voor begaafde leerlingen, in samenwerking met leerteams en de Plusklas. Logopedie vindt plaats buiten de school, maar kan in overleg met de directie en intern begeleiding ook tijdens schooltijd plaatsvinden.

7

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Emotionele Ondersteuning
Remedial Teacher voor Gedragsaanpak
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid voor Gedragsinzichten
Pedagogisch Educatief Professional voor Begeleiding
Ondersteuning via CJG en Welzijn Capelle
Advies van BLICK Expertise en Samenwerkingsverband
Coördinator Burgerschap & Gedrag voor Positief Klimaat

Toelichting van de school:

Hoewel we geen formele gedragsspecialisten in dienst hebben, beschikken onze medewerkers over jarenlange ervaring, mede opgedaan in het speciaal onderwijs. Hun expertise is van onschatbare waarde bij gedragscasussen, waarbij ze nauw samenwerken met de intern begeleider en directie voor observaties en collegiaal advies. Door middel van collegiaal overleg en consultatie binnen het team bevorderen we gedeelde kennis en leren we continu van elkaar. Bij specifieke behoeften schakelen we het Samenwerkingsverband in, raadplegen we de schoolcontactpersoon van het CJG en maken we gebruik van de jongerencoaches van de gemeente Capelle. Onze coördinator burgerschap implementeert beleid voor sociale vorming en burgerschap, waarbij we continu evalueren wat we al doen op dit gebied. De specialist meer- en hoogbegaafdheid wordt ingeschakeld bij gedragsproblematiek die mogelijk verband houdt met hoogbegaafdheid. Ook de Plusklasleerkracht kan hierbij adviseren. Daarnaast wordt ons team versterkt door een HBO-student Pedagogisch Educatief Professional (PEP) die ondersteuning biedt aan leerlingen en leerkrachten.

5

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectieve Leerstrategieën

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Werkstructuren
Remedial Teacher voor Studievaardigheden
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid voor Uitdagende Taken
Pedagogisch Educatief Professional voor Structuur
Deskundige Leerkrachten met Ervaring uit Speciaal Onderwijs

Toelichting van de school:

Voor een gedetailleerde aanpak van gedrag, werkhouding en taakaanpak verwijzen we u graag naar de informatie onder 'Sociaal-Emotionele Ontwikkeling'. Onze specialisten werken hierin nauw samen om een optimale leeromgeving te creëren.

7

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Pedagogisch Educatief Professional voor Beweging
Intern Begeleider voor Motorische Monitoring
Remedial Teacher voor Fysieke Uitdagingen
Fysiotherapeut voor Begeleiding
Vakdocent Bewegingsonderwijs voor Groepen 3-8
Kinderfysio Screening door Kidsfysio
Integratie van Bewegend Leren in Lessen

Toelichting van de school:

Voor de groepen 3 tot en met 8 verzorgt onze gespecialiseerde vakdocent bewegingsonderwijs twee keer per week een gymles, waarbij de motorische ontwikkeling nauwlettend wordt gevolgd en eventuele problemen worden gesignaleerd. De leerkrachten in deze groepen beschikken over algemene kennis en observeren de grove en fijne motoriek vanaf de kleuterfase. In de kleutergroepen is er structureel tweemaal per week bewegingsonderwijs gepland in de speelzaal. Deze lessen zijn gericht op de motorische ontwikkelingsdoelen conform de Doorgaande Leerlijnen van ParnasSys. De vakdocent bewegingsonderwijs, de HBO-student PEP en de kleuterleerkrachten werken hierin intensief samen. Kidsfysio heeft recent screenings uitgevoerd op de grove en fijne motoriek bij leerlingen van groep 1 tot en met 6. De resultaten hebben geleid tot op maat gemaakte behandelplannen en adviezen, die naar behoefte worden voortgezet. Ouders en het team worden hierover geïnformeerd. Groep 2 en 3 zijn recent ook gescreend, met passende vervolgacties waar nodig. Bewegend leren integreren we steeds meer in ons lesprogramma als een effectieve werkvorm die kennisoverdracht bevordert door actieve deelname.

5

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Medische Protocollen
Remedial Teacher voor Gezondheidsadvies
Pedagogisch Educatief Professional voor Dagelijkse Zorg
BHV-ers en EHBO-ers voor Dagelijkse Paraatheid
Vakleerkracht Bewegingsonderwijs met EHBO-Kwalificatie

Toelichting van de school:

Onze school beschikt over getrainde BHV-ers en EHBO-ers die verspreid over de week zorgdragen voor medische assistentie. Alle leerkrachten volgen jaarlijks een uitgebreide BHV-EHBO-opleiding inclusief brandpreventie, zodat op elke schooldag adequate hulp beschikbaar is. De vakleerkracht bewegingsonderwijs, een kleuterleerkracht en twee leerkrachten uit de bovenbouw bezitten aanvullend een uitgebreid EHBO-diploma. Het medisch protocol is gedetailleerd vastgelegd in het Veiligheidsplan van BLICK, waarin de procedures voor specifieke medische handelingen helder zijn omschreven.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
30
Totaal specialisten
30
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Er zijn 3 centrale speelleerpleinen (1 per bouw).
Er is een podium voor presentaties en musicals.
We maken gebruik van een uitnodigend schoolplein.
Uitleen boeken uit de bibliotheek op school.
Ruimtes worden gebruikt voor BSN-activiteiten

Extra Ondersteuning voor Elke Leerling op Obs De Catamaran

Ons Ondersteuningsaanbod: Een Duidelijke Uitleg

Op Obs De Catamaran krijgt elke leerling de aandacht die hij of zij verdient. De groepsleerkracht is uw eerste aanspreekpunt voor de ontwikkeling van uw kind. Regelmatige gesprekken met de leerkracht bieden inzicht in de voortgang., Indien er behoefte is aan verdieping, staan we open voor extra overleg, zowel op initiatief van u als van school. Het delen van signalen en ervaringen is cruciaal voor de optimale ontwikkeling van uw kind., Onze intern begeleider werkt nauw samen met de leerkrachten en onderwijsassistenten om gerichte ondersteuning te bieden. Bij complexe vragen schakelen we deskundige externe specialisten in, zodat uw kind de juiste begeleiding krijgt om succesvol keuzes te maken. De school beschikt over een intern begeleider die de ondersteuning coördineert, met actieve hulp van onderwijsassistenten die zowel binnen als buiten de groepen ondersteunen. Deskundigen en specialisten binnen de school bieden advies en ondersteuning, met een focus op specifieke expertise. Voor leerlingen die extra aandacht nodig hebben die verder gaat dan de reguliere klassikale aanpak, bieden we gespecialiseerde ondersteuning. Hierbij maken we gebruik van de expertise van externe partners zoals het BLICK Expertisecentrum en ons Samenwerkingsverband Aan den IJssel. Van Schoolondersteuningsprofiel naar Ondersteuningsaanbod Obs De Catamaran biedt volgens haar Schoolondersteuningsprofiel (SOP 2024-2025) onderwijs aan kinderen met lichte leer- en gedragsproblemen en kinderen met een lichte lichamelijke beperking. Bij ernstige visuele of auditieve beperkingen, zware leer- of gedragsproblemen, of complexe medische situaties, kan het nodig zijn een andere passende onderwijsplek te zoeken. Het SOP 2024-2025 wordt in najaar 2025 vervangen door een nieuw document: 'Ondersteuningsaanbod'. Dit nieuwe aanbod, opgesteld volgens de richtlijnen van ons Samenwerkingsverband Aan den IJssel, zal de deskundigheid van onze school nog duidelijker weerspiegelen. Het zal te vinden zijn op onze website en in de schoolgids. Toekomstige Ontwikkelingen in Extra Ondersteuning Onze schoolambitie is gericht op het continu versterken van ons didactisch handelen, de zichtbaarheid van onze ondersteuningsstructuur en onze professionele cultuur. Dit verbetert de ondersteuning voor alle leerlingen en maakt onze aanpak transparanter voor ouders en kinderen. We zetten in op een nauwkeurige analyse van ondersteuningsbehoeften op individueel, groeps- en schoolniveau. Door middel van leerteams en deskundige advisering verfijnen we onze aanpak voor taal, rekenen, sociale vorming en gedrag. Deskundigen binnen en buiten de school adviseren ons team over de verdere invulling van extra ondersteuning. Hun expertise helpt ons om beter aan te sluiten bij de specifieke behoeften van elke leerling, of deze nu meer van hetzelfde of juist meer van iets anders nodig hebben. Leraren worden continu bijgeschoold in klassenmanagement en vakinhoudelijke kennis om aan de groeiende ondersteuningsvraag te voldoen. De Plusklas en KANSklas dragen hieraan bij. Alle teamleden volgen trainingen in meer- en hoogbegaafdheid via BLICK. Daarnaast besteden we extra aandacht aan de begeleiding van meertalige kinderen (NT2). Intern begeleiding en directie werken samen met specialisten en het team om de ondersteuning te optimaliseren, met aandacht voor passend onderwijs en gelijke kansen. Het is essentieel om onderscheid te maken tussen basisondersteuning en extra ondersteuning, wat ook financiële implicaties heeft.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Kwaliteitszorg en Schoolplan van Obs De Catamaran

Wat zijn de strategische doelen van Obs De Catamaran in het nieuwe schoolplan?

Obs De Catamaran blijft zich ontwikkelen met een strategische visie gericht op "Boeiend leren voor nu en de toekomst". Het nieuwe schoolplan 2025-2028, ontwikkeld in samenwerking met alle betrokkenen en BLICK, is dekapstok voor onze onderwijsdoelen. Centraal staan de zes kernwaarden van BLICK: boeiend onderwijs, veerkracht, jezelf leren kennen, samenwerken, eigenaarschap en vakmanschap. Deze waarden zijn verankerd in onze school en zichtbaar in de schoolplanposter. Onze strategische thema's, waaronder een sterke professionele cultuur, zicht op ontwikkeling (ZOO 2.0) en gedegen didactisch handelen, worden verder uitgediept. Prioriteit ligt bij burgerschapsonderwijs, waarbij we werken aan sociale en maatschappelijke competenties voor een respectvolle deelname aan de maatschappij. We focussen op het verdiepen en borgen van onze onderwijskwaliteit en het verhogen van werkplezier, met "Horen, zien en leren" als ons blijvend motto.

Hoe realiseert Obs De Catamaran haar onderwijsdoelen en waar baseert de school zich op?

Obs De Catamaran werkt met de PDCA-cyclus (Plan-Do-Check-Act) om haar ambitieuze doelen uit het schoolplan te realiseren. Jaarplannen detailleren de acties en doelen per schooljaar, met een focus op continue verbetering en verdieping. De voortgang wordt gemonitord door de directie, interne begeleiding en het team. Jaarverslagen evalueren de behaalde resultaten, die de basis vormen voor volgende plannen. Deze thema's komen ook terug in het werkverdelingsplan. We verzamelen continu informatie uit diverse bronnen, zoals rapportages van het BLICK auditteam (positief oordeel 2023), inspectierapporten (voldoende oordeel 2021), en tevredenheidsonderzoeken onder ouders (7,8 in 2023) en leerlingen (8,2 voor sociale veiligheid in 2024) via Vensters PO. Ook CITO-metingen naar executieve functies en sociaal-emotionele ontwikkeling leveren waardevolle inzichten. De concrete acties omvatten structurele werksessies, leerteams, gezamenlijke studiedagen, inzet van specialisten, trainingen in Doordacht Passend Lesmodel (DPL), zelfreflectie, individuele professionalisering en teamscholing. Samenwerking met ouders voor communicatie en betrokkenheid is essentieel voor onze gezamenlijke verantwoordelijkheid.

Ontdek het Voor- en Vroegschoolse Educatie Programma (VVE) op Basisschool De Catamaran

Toelichting van de school

Openbare Basisschool De Catamaran biedt een uitgebreid Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) programma aan. Dit programma is speciaal ontworpen om kinderen met een potentieel risico op ontwikkelingsachterstanden extra ondersteuning te bieden. Door middel van gerichte programma's stimuleren we de ontwikkeling van jonge kinderen, zelfs vóór hun vierde verjaardag, om een vliegende start op de basisschool te garanderen. VVE wordt zowel aangeboden op de peuterspeelzaal (voorschoolse educatie) als in de kleuterklassen van de basisschool (vroegschoolse educatie). Onze school werkt hierin nauw samen met het gemeentebestuur en lokale partners. Het betrekken van ouders is een cruciaal onderdeel van dit succesvolle programma. Wij onderhouden een sterke samenwerking met "Peutererf" en "De Zevensprong" van Gro-up, beide gevestigd in de nabije omgeving en met directe toegang tot ons schoolplein. "Peutererf" is een integraal onderdeel van ons WijkKindCentrum (WKC) De Catamaran. Zij implementeren succesvol het VVE-programma "Puk & Co", waarbij een deel van de peuters vier keer per week deelneemt op advies van het Centrum voor Jeugd en Gezin. De leerdoelen en observatiemethoden van "Peutererf" sluiten naadloos aan bij onze eigen aanpak met "Kleuterplein 2" en ons observatiesysteem "Doorgaande leerlijnen van het jonge kind" binnen ParnasSys. Deze aansluiting bij hun "KIJK" observatieprogramma zorgt voor een soepele overdracht van kinderen die van "Peutererf" naar onze school stromen. Met ouderlijke toestemming ontvangen wij graag het overdrachtsdocument om de ontwikkeling van elk kind optimaal te kunnen voortzetten. We streven ernaar om thematisch onderwijs te bieden dat op elkaar is afgestemd, en we organiseren gezamenlijke activiteiten waar mogelijk. Toekomstige kleuters worden regelmatig uitgenodigd om onze basisschool te bezoeken. De extra aandacht richt zich vaak op taalontwikkeling, waarbij we samenwerken met gespecialiseerde logopedisten en taalexperts. Daarnaast onderhouden we waardevolle contacten met andere kinderopvangorganisaties in de wijk Schollevaar, allen met het gedeelde belang van de optimale ontwikkeling van jonge kinderen voor ogen.

Veelgestelde vragen

Biedt Basisschool De Catamaran extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Ja, Basisschool De Catamaran biedt een gespecialiseerd programma aan voor jonge kinderen, inclusief Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE). Dit programma is ontworpen om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren en voor te bereiden op een succesvolle schoolstart. De VVE-programma's worden in nauwe samenwerking met onze partners aangeboden.

Ja, Basisschool De Catamaran biedt een gespecialiseerd programma aan voor jonge kinderen, inclusief Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE). Dit programma is ontworpen om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren en voor te bereiden op een succesvolle schoolstart. De VVE-programma's worden in nauwe samenwerking met onze partners aangeboden.

Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en Peuteropvang
Samenwerking met peuterspeelzaal Peutererf

Met welke partners werkt Basisschool De Catamaran samen voor educatieve programma's?

Voor de naschoolse opvang werkt Basisschool De Catamaran samen met de Buitenschoolse Opvang (BSO) "De Catamaran", een initiatief van KindeRdam. Deze samenwerking zorgt voor een doorlopende ontwikkeling en een veilige omgeving voor uw kind na schooltijd.

Voor de naschoolse opvang werkt Basisschool De Catamaran samen met de Buitenschoolse Opvang (BSO) "De Catamaran", een initiatief van KindeRdam. Deze samenwerking zorgt voor een doorlopende ontwikkeling en een veilige omgeving voor uw kind na schooltijd.

Team | Openbare basisschool De Catamaran in Capelle aan den IJssel | [2025] Schoolregister